چهارشنبه، 2 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » کاهش ۴۹ درصدی حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان

کاهش ۴۹ درصدی حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان

0
116
کد خبر: 71698
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: حفظ سلامت نیروی کار و توجه به دستورالعمل های ایمنی، الزام قانونی است و همه باید آن را بعنوان اولویت در دستور کار قرار دهند.

به گزارش میار ؛ حامد آرامش امروز یک شنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی پیمانکاران و سازندگان استان با قدردانی از اقدامات این انجمن در راستای ارتقای ایمنی در طرح های عمرانی و ساختمانی افزود: با نظارت و پیگیری بازرسان کار استان و همکاری کارگران، کارفرمایان و پیمانکاران سال گذشته حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۴۹ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی اظهار کرد: دستیابی به این موفقیت، مرهون همکاری فرابخشی و اجرای برنامه هایی است که در راستای حفاظت از سلامت و ایمنی نیروی کار در قانون پیش بینی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طیف وسیعی از جامعه مخاطبان خود با تنوع مسئولیت‌ها و ماموریت‌ها، نقش مهم و تاثیرگذاری برای ارتقای سطح زندگی و معیشت مردم، عدالت‌محوری و توسعه متوازن امکانات و ظرفیت‌ها دارد.

آرامش افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی دارد با تعامل و همکاری با شرکای اجتماعی در راستای اجرای وظایف و رسالت ها، از تمامی ظرفیت ها استفاده کند.

رییس انجمن پیمانکاران و سازندگان استان هم گفت: این انجمن بیش از یک هزار و ۲۰۰ عضو دارد که از این تعداد، ۹۳۱ عضو حقوقی و ۳۱۶ عضو حقیقی هستند.

محمود هادیانی افزود: در اجرای تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و انجمن پیمانکاران و سازندگان استان، دوره های مختلفی با موضوع ایمنی برای اعضا و جامعه هدف برگزار شده است که در سال جاری ادامه می یابد.
دسته بندی: اجتماعی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید