یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » همگرایی افراد تاثیرگذار نقش موثری در توسعه ایرانشهر دارد

همگرایی افراد تاثیرگذار نقش موثری در توسعه ایرانشهر دارد

0
38
کد خبر: 71687
سرپمانداری شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: همدلی و همگرایی افراد تأثیرگذار و با تجربه، به حرکت توسعه و پیشرفت این شهرستان شتاب مضاعف می‌بخشد.

به گزارش میار ؛ مهرداد جهاندیده در دیدار با جمعی از معتمدان، ریش سفیدان و سران طوایف ایرانشهر اظهارداشت: حضور افراد در مسوولیت‌های اداری صرفا می‌بایست با هدف خدمت صادقانه و بی منت به مردم باشد و در این مسیر علما، متنفذین و نخبگان یاری رسان مسوولان می‌توانند باشند.
وی بیان کرد: هیچ یک از ارکان تصمیم گیر، به تنهایی و بدون پشتیبانی و حمایت مردم نمی‌توانند برای حل مشکلات و معضلات قدم برداشته و رو به جلو حرکت کند.
سرپرست فرمانداری ایرانشهر افزود: نگاه و رویه ما در این شهرستان، بسیج همه ظرفیت‌ها و امکانات در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی و تغییر به نفع مردم با توجه به همه قابلیت‌های منطقه است.
وی گفت: توجه به توسعه زیر ساخت‌های شهرستان ایرانشهر، پرداختن به مقوله اقتصاد و معیشت در کنار تلاش برای تحقق عملی شعار سال، گامی اساسی در راستای رفع مشکلات و پاسخ به مطالبات عموم شهروندان به شمار می رود.
جهاندیده افزود: نیروی انسانی محور اصلی توسعه هر جامعه‌ای به شمار می‌رود و وحدت و همدلی زنجیره مستحکم این چرخه برای دستیابی به اهداف است.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید