سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » بیش‌از ۲۸ هزار نفر در سیستان و بلوچستان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند

بیش‌از ۲۸ هزار نفر در سیستان و بلوچستان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند

0
49
کد خبر: 71684
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲۸ هزار و ۵۱۲ نفر در این استان پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای ورود به بازار کار را فرا گرفتند.

به گزارش میار ؛ جلیل شهریاری روز شنبه اظهارداشت: ۴۶۲ حرفه مهارتی با تنوع‌های مختلف در ۲۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی سیستان و بلوچستان پارسال ارائه شده است.

وی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی را در رشته‌های تراشکاری، جوشکاری، برق، الکترونیک، مکانیک خودرو، صنایع چوب، پرورش میگو، تعمیر موتور قایق بنزینی، کارآفرینی، ایمنی و بهداشت، تراش سی ان سی و عمران عنوان کرد و افزود: عملکرد این اداره کل در سال ۱۴۰۱ در ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش‌های صنایع، روستایی، ثابت و سیار شهری، پادگان، زندان، مهارت آموزی در محیط کار واقعی، عشایر، مراکز درمان اجباری، کارگاه‌های صنایع و اصناف و سکونتگاه‌های غیررسمی و دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها نسبت به سال قبل آن ۴۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ابراز امیدواری کرد و افزود: در تلاشیم با کمک مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم در راستای رفع نیاز مهارتی این استان از طریق طراحی و اجرای دوره‌های پویاتر گام‌های موثری برداریم.

وی بیان کرد: سیاست آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مبتنی بر ارائه آموزش‌ها رایگان و برای تمامی اقشار بخصوص جوانان مستعد و علاقمند به مشاغل فنی فراهم است.
دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید