دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » منطقه آزاد چابهار در جمع مناطق بدون شکایت در نوروز ۱۴۰۲

منطقه آزاد چابهار در جمع مناطق بدون شکایت در نوروز ۱۴۰۲

0
45
کد خبر: 71682
سلمان حاجی محمدزاده| رئیس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار گفت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این منطقه آزاد در جمع استان‌ها و مناطق بدون شکایت در نوروز ۱۴۰۲ ثبت شده است.

به گزارش میار؛ حسام‌الدین یوسفی با اعلام این خبر، اظهار داشت: منطقه آزاد چابهار به همراه ۲ استان ایلام و چهارمحال و بختیاری تاکنون هیچ‌گونه شکایتی مبنی بر کاستی خدمات در تعطیلات نوروزی نداشته‌اند.

وی بیان کرد: دلیل این کار اقدامات زیرساختی گسترده پیش از نوروز توسط منطقه آزاد چابهار برای میزبانی شایسته از گردشگران است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار گفت: افزایش مراکز خدماتی و رفاهی، ساخت کمپ پارک موقت، تأمین روشنایی و ساخت و بهسازی فضاهای بهداشتی بخشی از این اقدامات است.

وی در انتها گفت: ۲۴ ساعته کردن فعالیت نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و پاکبان، بهسازی سیما و منظر شهری در این منطقه، طراحی جشنواره‌ها و راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی و اجرای موسیقی‌های بومی به‌منظور آشناسازی میهمانان نوروزی با آداب‌ و رسوم جامعه محلی، از دیگر تلاش‌های ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار در راستای میزبانی از گردشگرانی بوده که چابهار را به‌عنوان مقصد سفرهای تعطیلات عیدانه خود انتخاب کرده‌اند.

دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید