یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » رسانه » افزایش گشت‌های محسوس انتظامی در مکان‌های جرم خیز

افزایش گشت‌های محسوس انتظامی در مکان‌های جرم خیز

0
68
کد خبر: 71676
فرمانده کل انتظامی با تاکید بر افزایش گشت‌های محسوس انتظامی در مناطق جرم خیز گفت: صحت آماری از مواردی است که جزو خط قرمز فرمانده کل انتظامی هست.

به گزارش میار ؛ سردار قاسم رضایی شامگاه چهارشنبه در کمیسیون عملیات فراجا ویژه شهرستان ایرانشهر اظهارداشت: ماه رمضان فرصتی است که خدا عنایت کرده تا انسان را در آغوش بگیرد و ببخشد و یک آیه و یک تلاش و یک خدمت را چندین برابر ثواب و پاداش دهد.

وی با اشاره به اینکه در این ماه می‌توان هدف از خلقت را متوجه شد و بندگی به معنای واقعی کلمه را احساس کرد، ادامه داد: امیدواریم پس از پایان این ماه تضرع و نزدیکی به خدا نسبت به قبل تغییراتی در ما صورت پذیرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه هدف از حضور ما در ایرانشهر عرض خداقوت و ابلاغ سلام فرمانده کل انتظامی به همه کارکنان این شهرستان و سیستان و بلوچستان است، افزود: باید با هدفگذاری در اطلاعات و انجام به موقع عملیات بتوانیم آمارهای کشفیات سلاح و مهمات و نیز قاچاق سوخت را ارتقاء دهیم.

وی تصریح کرد: در کشفیات سوخت به وسیله تریلر و کامیون‌ها باید بتوانیم به نحوی عمل کنیم که سرمنشأ و مبدأ بارگیری مشخص شود و با این هدف قطعا خواهیم توانست قاچاق سوخت را به حداقل برسانیم.

سردار رضایی افزود: با توجه به شناخت و ظرفیت های موجود در این استان و انجام کارهای اطلاعاتی تخصصی و فنی می توانیم آمارهای کشفیات و دستگیری سارقان را به نحو چشمگیری افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های انجام گرفته در سیستان و بلوچستان مشهود و کارکنان برای آن متحمل زحمات فراوانی شده‌اند، افزود: فراجا سازمانی انقلابی است و کارکنان آن با روحیه انقلابی نباید به وضعیت موجود راضی باشند و بایستی تلاش بیشتری کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی با تأکید بر این که تردد خودروهای بدون پلاک به هیچ عنوان نباید در سیستان و بلوچستان انجام شود خاطرنشان کرد: برای ما به هیچ عنوان قابل قبول نیست که خودرویی بدون پلاک در این استان تردد کند و جلوگیری از این امر قطعا در کاهش سایر جرایم نیز موثر خواهد بود.

به هیچ عنوان قابل قبول نیست که خودرویی بدون پلاک در استان سیستان و بلوچستان تردد کند و جلوگیری از این امر قطعا در کاهش سایر جرایم نیز موثر خواهد بود

وی با تاکید بر لزوم همپوشانی و هم افزایی اطلاعاتی و عملیاتی میان پلیس‌های تخصصی و مرزبانی افزود: سیستان و بلوچستان دروازه ورود موادمخدر است که انتظار ما تلاش مضاعف در برخورد با باندهای قاچاق و لزوم تمرکز بر این حوزه هست.

سردار رضایی مردم سیستان و بلوچستان را مردمی فهیم و قدرشناس عنوان کرد و اظهارداشت: این استان به لحاظ جرایم، چند وجهی است چراکه از یک طرف با قاچاق کالا و موادمخدر مواجه است و از سویی معاندان و ضدانقلاب به هر نحوی قصد تحرک دارند و همواره در صدد توطئه چینی برای مردم این استان هستند.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن سال گذشته را مهر باطلی بر توطئه های دشمنان عنوان کرد و افزود: امیدواریم همانگونه که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های نظام و انقلاب تجدید پیمان کردند در روز قدس نیز حضور یابند و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی تمرکز قوا برای زدودن یک جرم خاص را ضروری دانست و عنوان کرد: مطمئنا در چنین شرایطی جرایم در یک نقطه به صفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مردم و طوایف خوبی در این منطقه زندگی می کنند بر لزوم ارتباط کلانتران با مردم و ارتباط با آنان تاکید کرد و افزود: مردم این منطقه مهمان نواز و نظام دوست هستند و در شرایط خاص به موقع انجام وظیفه می کنند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه مردم این منطقه با دیدن اقتدار، وفای به عهد و مهربانی بیش از پیش با پلیس همکاری خواهند داشت، گفت: به هیچ عنوان نباید ما در ماموریت‌ها و انجام وظایف مان دچار روزمرگی شویم چرا که قطعا این امر ما را آسیب پذیر خواهد کرد.

وی با تاکید بر مدیریت اتباع بیگانه، جلوگیری از سرقت مسلحانه، جمع آوری سلاح، مبارزه و مقابله با موادمخدر، قاچاق کالا و سوخت و جلوگیری از جان باختن افراد در تصادفات جاده‌ای در این استان؛ گفت: این جرایم از جمله جرایمی است که باید در این منطقه نسبت به آن یک کار قرارگاهی و جهادی صورت پذیرد.
دسته بندی: رسانه / انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید