شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » مهار تورم و رشد تولید باید اولویت مدیران سیستان و بلوچستان باشد

مهار تورم و رشد تولید باید اولویت مدیران سیستان و بلوچستان باشد

0
39
کد خبر: 71672
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تورم زمانی کنترل می‌شود که عرضه و تقاضا کنترل شود و ما نیز در تلاشیم این مهم را در استان به صورت ویژه دنبال کنیم.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی شامگاه دوشنبه در نشست با کارکنان استانداری سیستان و بلوچستان به مناسبت سال جدید ضمن گرامیداشت بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن اظهارداشت: با توانی مضاعف برنامه ها را در سال جدید دنبال خواهیم کرد.

وی با تاکید بر استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان افزود: شعار امسال مهار تورم و رشد تولید است و ما باید به عنوان سرباز برای اجرای این فرمان در کف میدان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگر دستگاه‌های نظارتی در جایگاه نظارت خوب عمل کنند؛ دستگاه‌های اجرایی نیز به نحو مطلوب وظایف خود را اجرا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در تصمیم‌گیری‌ها همه جوانب آن را بررسی کنید و به عنوان ناظر روی همه ابعاد کار نظارت داشته باشید و ما نیز در این رابطه با هیچ‌کس تعارف نداریم.

کرمی اظهارداشت: وظیفه ذاتی همه ما خدمت به مردم است بنابراین کار مردم را به سرعت راه بیندازید و همگی به وظایف خود کنید.

وی ادامه داد: فکر کردن موجب خلاقیت و نوآوری می شود به همین دلیل اسلام تفکر را عین عبادت دانسته و بر آن تاکید فراوانی کرده است.

شعار سال باید در عمل دیده شود و تنها وجود این شعار روی سربرگ نامه‌ها فایده‌ای ندارد
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزها باید به مرکز صادرات و واردات تبدیل شود چرا که این مهم به رشد تولید کمک شایانی می‌کند.

وی با تاکید بر افزایش تولید بیان کرد: باید ارتباط خود را با سایر کشورها نیز توسعه دهیم.

کرمی گفت: امنیت غذایی یکی از مهمترین مولفه ها برای هر کشوری است بنابراین باید سرمایه گذاران را به حوزه کشاورزی وارد کرده و از ظرفیت‌های فراوان این منطقه استفاده کنید.

وی افزود: باید شهرک‌های گلخانه‌ای در سیستان و بلوچستان توسعه پیدا کند و در قالب بسته سرمایه گذاری از ظرفیت های این استان استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر دخالت مردم در امر سرمایه گذاری اظهارداشت: همه مجموعه‌های درگیر در حوزه اقتصاد باید از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی استقبال کنند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان معادن فراوانی دارد اما بهره‌برداری از این معادن بر عهده کسانی خواهد بود که صنایع فرآوری را در کنار معادن ایجاد کنند.

کرمی با تاکید بر اینکه فرصت خدمت به مردم را قدر بدانید، افزود: خدمت به مردم مصداق عمل صالح است بنابراین این فرصت خدمت را باید قدر بدانید.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید