سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » فعالیت‌های تجاری و صدور مجوز اقتصادی در سیستان و بلوچستان افزایش پیداکرده است

فعالیت‌های تجاری و صدور مجوز اقتصادی در سیستان و بلوچستان افزایش پیداکرده است

0
34
کد خبر: 71666
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک شاهد رشد فعالیت‌های تجاری و صدور مجوز اقتصادی در سطح استان هستیم که این امر نوید دهنده روزهای خوب در این نقطه از ایران اسلامی است.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی روز دوشنبه در نشست با انجمن اهدای عضو استان ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت و آرزوی بهره‌گیری از فضیلت های ماه مبارک رمضان اظهارداشت: مرز یکی از ظرفیت‌های عظیم سیستان و بلوچستان هست که در این راستا ارتباط کشورهای مختلف از طریق زمین و دریا در عرصه تجارت به سرعت در حال رشد است.

وی با اشاره به مبحث معادن، فعالیت حوزه مهندسی و واردات منطقه‌ای افزود: اقدامات زیربنایی در سطح استان افزایش یافته که سبب بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت عظیم بندر چابهار و و فعالیت کشتی‌های اقیانوس پیما و تخلیه روزانه کانتینرها گفت: برنامه‌ریزی در جهت ایجاد ۱۴ هزار هکتار نخلستان و افزایش تولید محصولات باغی مانند موز در این استان انجام شده است.

وی بیان کرد: زمانی تورم مهار می‌شود که تقاضا و عرضه یکسان باشد که این امر با افزایش تولید امکانپذیر است و افزایش تولید در گرو ورود سرمایه‌ها به این عرصه خواهد بود.

کرمی اظهارداشت: سیستان و بلوچستان استانی غنی و ثروتمندی است و القای محرومیت در این استان سبب ایجاد یاس و ناامیدی و بروز آسیب‌های مختلفی در سطح جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه در اسلام کار، تلاش، کسب و تولید علم عبادت است، تاکید کرد: تولید علم عامل نوآوری و خلاقیت است که سبب ایجاد تغییر و تحول در جامعه می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فعالیت و اقدامات انجمن اهدای عضو نه پاداش مادی دارد و نه برای تعریف و تمجید است، اظهارداشت: انجمن اهدای عضو با نوع فعالیت خداپسندانه و خدمت به خلق خداوند، دارای مجموعه‌ای از افراد متخصص و کارآمد است که در مسیر فرهنگ سازی این کار خداپسندانه می‌توانند با توانمندی قدم بردارند.

وی تصریح کرد: اقدامات ماندگاری که اعضای انجمن اهدای عضو در سطح جامعه انجام می‌دهند، با نیت خالصانه و در راه رضای خداوند انجام می‌شود.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید