یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » فعالیت خط ملی "نماد" وِیژه دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروز افتتاح شد

فعالیت خط ملی "نماد" وِیژه دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروز افتتاح شد

0
53
کد خبر: 71557
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان و والدین در ایام تعطیلات نوروز می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۷۰ (فوریت‌های روانی اجتماعی آموزش و پرورش) تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شوند.

به گزارش میار ؛ حسن بروشکی افزود: محافظت از دانش آموزان در برابر مخاطرات تهدید کننده سلامت روان و آسیب‌های اجتماعی، نیازمند آمادگی برای واکنش سریع و مداخله به موقع است و خط ملی نماد با شماره ۱۵۷۰ به منظور پیشگیری از اختلالات سلامت روان و آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان در شرایط سخت راه اندازی شده است.

بروشکی با بیان اینکه تاکنون دو سال از زمان راه‌اندازی خط تلفن فوریت‌های مشاوره‌ای ۱۵۷۰ در استان سیستان و بلوچستان می گذرد، افزود: این خط تلفن دسترسی آسان و فوری دانش آموزان و خانواده ها را جهت دریافت خدمات مشاوره ای فراهم کرده است.

وی ادامه داد: افرادی که نیازمند مشاوره فوری و مشاوره فوریتی هستند، همه روزه با این شماره تماس حاصل کرده و مشاوره اولیه را دریافت کنند و درصورتیکه که نیاز به مشاوره بیشتر باشد، به مراکز مشاوره آموزش و پرورش در سطح استان معرفی می‌شوند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دانش آموزان و والدین در ایام تعطیلات نوروز همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۷ نیز می‌توانند با تماس با شماره تلفن  ۱۵۷۰ از خدمات مشاوران رایگان بهره‌مند شوند.
دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید