شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » به طور جدی موضوع حقابه سیستان را پیگیری می کنیم

به طور جدی موضوع حقابه سیستان را پیگیری می کنیم

0
44
کد خبر: 71551
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به کمبود آب و خشکسالی شدید در منطقه سیستان گفت: به طور جدی پیگیر موضوع حقابه هیرمند در سیستان هستیم و در آینده اتفاقات خوبی در این رابطه خواهد افتاد.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی در نشست با مسوولان دانشگاه زابل اظهارداشت: یکی از وظایف دانشگاه وقت گذاشتن برای دانشجویان است تا آنان بتوانند با ابتکار و نوآوری دست به کارهای جدیدی بزنند.

وی ادامه داد: امروز وظیفه اصلی دانشگاهیان برطرف کردن مشکلات منطقه سیستان از طریق ایجاد شرکت های دانش بنیان و ابتکار و نوآوری است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر ارتباط میان صنعت و دانشگاه اذعان کرد: دانشگاه باید با نوآوری پشتیبان صنعت باشد و ایده‌ها تبدیل به محصول شود.

وی با تاکید بر اینکه اصل هر دانشگاه هیئت علمی آن است؛ ادامه داد: در علم و پژوهش هیچ توقفی وجود ندارد بنابراین باید همواره به دنبال کسب علم باشیم.

کرمی با بیان اینکه شرایط برای پیشرفت سیستان و بلوچستان فراهم است بنابراین دانشگاه و دانشگاهیان پشتوانه همه طرح‌ها باشد.

وی افزود: دانشگاه ها از اهمیت فراوانی برخوردارند ما نیز تلاش می کنیم تا به کمک مراکز علمی تحرک و پویایی را در جامعه ایجاد کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کرد و علت این استقامت و ایستادگی نیز نگاه توحیدی که در بین این مردم حاکم بود.

وی اظهارداشت: اگر جامعه یک جامعه توحیدی باشد، همه شبانه روز تلاش می کنند و همه خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود می‌بینند.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید