جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ۳۵ مجروح در تصادفات منطقه سیستان و بلوچستان

۳۵ مجروح در تصادفات منطقه سیستان و بلوچستان

0
53
کد خبر: 71550
رئیس مرکز فوریت‌های اوژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: بروز هفت فقره تصادف در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده شهرهای زیر پوشش این دانشگاه، ۳۵ مجروح برجا گذاشت.

به گزارش میار ؛ محمد خلیلی اظهار داشت: در حادثه نخست که در خیابان بعثت زابل رخ داد چهار نفر مصدوم و از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: همچنین نیروهای اورژانس در حادثه دوم که در شهرستان زهک محدوده شهرک کوهک رخ داده بود به پنج نفر مصدوم امدادرسانی کردند.

رئیس مرکز فوریت اوژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: در حادثه سوم در شهرستان نیمروز در مسیر زابل به ادیمی روستای حسین آباد خواجه رخ داد که چهار مصدوم بر جا گذاشت و همچنین در چهارمین حادثه ترافیکی روز گذشته در شهرستان هامون مسیر زابل به زاهدان حوالی پل شیله،پنجمین حادثه ترافیکی حوالی تپه طالب خان رخ داد که پنج مصدوم این حادثه روانه بیمارستان شدند.

وی ادامه داد: در ششمین تصادف نیز در شهرستان هامون مسیر زابل به زاهدان محدوده روستای اسلام آباد به وقوع پیوست که هفت نفر مصدوم شدند.

خلیلی افزود: در آخرین حادثه ترافیکی که در شهرستان هامون کمربندی لوتک رخ داد پنج مصدوم این حادثه توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: در این حوادث ۱۹ نفر پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین علی (ع) زابل منتقل و ۱۶ نفر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه از خدمات فوریت‌های پزشکی بهره مند شدند و با وجود توصیه نیروهای اورژانس از رفتن به بیمارستان خودداری کردند.

رئیس مرکز فوریت‌های اوژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل با بیان اینکه حوادث روز گذشته در شمال سیستان و بلوچستان فوتی نداشت، از شهروندان خواست در آستانه سال جدید و ترافیک سنگین جاده‌ها، جهت حفظ سلامتی خود و دیگران صحیح رانندگی کنند.
دسته بندی: شهری / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید