دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی بافت فرسوده شهرستان زابل در هایت دولت مصوب شد

۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی بافت فرسوده شهرستان زابل در هایت دولت مصوب شد

0
46
کد خبر: 71496
نماینده مردم شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی بافت فرسوده شهرستان زابل در هایت دولت مصوب شد.

به گزارش میار ؛ محمد سرگزی روز سه‌شنبه اظهارداشت: در اواخر سال ۹۹ درخواست تامین اعتبار برای بهسازی بافت فرسوده شهر زابل از سازمان برنامه و بودجه را داشتیم که با موافقت وزیر کشور مقرر شد اعتبار لازم در این خصوص تخصیص یابد.

وی ادامه داد: به دلیل همزمان شدن با تغییر دولت پرونده تامین اعتبار برای بافت فرسوده شمال سیستان و بلوچستان متوقف شد.

نماینده مردم منطقه سیستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم از رییس جمهور درخواست کردیم تا دستورات لازم را برای به جریان افتادن پرونده تامین اعتبار بافت فرسوده شمال استان به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کند.

وی تصریح کرد: در آبان ماه سال گذشته با موافقت وزیر کشور ابلاغیه برای برنامه و بودجه صادر که به دلیل نبود اعتبار مجدد متوقف شد.

سرگزی ادامه داد: در نهایت با پیگیری‌های صورت گرفته و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور به قید فوریت برای سازمان برنامه و بودجه هفتم ۳۶۰ میلیارد تومان جهت اعتبارات تملک دارایی، کمک بلاعوض و تسهیلات برای شهرستان زابل در هایت دولت به تصویب رسید.

وی عنوان کرد: ۱۵۰ میلیارد اعتبارات تملک دارایی برای بهسازی معابر ۳۰ میلیارد تومان برای بهسازی منازل مسکونی بافت فرسوده به صورت بلاعوض برای یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای هر خانوار، ۳۰ میلیارد تومان جهت کمک بلاعوض برای اسکان موقت برای افرادی که اقدام به ساخت منزل جدید کنند و ۱۵۰ میلیارد هم اعتبار برای ساخت مسکن برای یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار به مبلغ ۲۰ میلیون تومان بر ای هر خانوار مصوب شد.

نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب این اعتبار و ابلاغ آن به بنیاد مسکن عملیات اجرایی بهسازی بافت فرسوده شهرستان زابل در روزهای آینده توسط این سازمان آغاز خواهد شد.

دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید