پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » دختر ۱۶ ساله زاهدانی از میان شعله‌های آتش و دود نجات یافت

دختر ۱۶ ساله زاهدانی از میان شعله‌های آتش و دود نجات یافت

0
69
کد خبر: 71482
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از نجات دختر ۱۶ساله از میان شعله‌های آتش و دود در این شهرستان توسط نیروهای آتش نشانی خبر داد.

به گزارش میار؛ ابراهیم شهریاری روز جمعه اظهارداشت: دیشب با تماس شهروندان، یک واقعه حریق منزل منجر به حبس فرد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی زاهدان گزارش شد و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی‌درنگ سه تیم اطفای حریق از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل حادثه واقع در بلوار جام‌جم - جام‌جم ۸ اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان به‌محض رسیدن به محل، با دختری نوجوان در میان دود و شعله‌های آتش مواجه شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ادامه داد: آتش‌نشانان با توجه‌ به وسعت دود و شعله‌های آتش که حیاط منزل مسکونی را دربرگرفته بود، به دو گروه عملیاتی تقسیم و هم‌زمان تیم اول شروع به جستجو جهت نجات فرد محبوس و تیم دوم نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

وی گفت: با حضور به‌موقع آتش‌نشانان خانم جوانی که در میان انبوهی از دود محبوس شده بود از ساختمان خارج و به بیرون انتقال و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

شهریاری خاطرنشان کرد: حضور به‌موقع آتش‌نشانان در محل و عکس‌العمل سریع آنان از سرایت حریق به قسمت‌های دیگر و هم چنین دیگر ساختمان‌های مجاور جلوگیری شد که می‌توانست خسارت جبران‌ناپذیر جانی و مالی به همراه داشته باشد.
دسته بندی: حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید