دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ۱۸۸ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود

۱۸۸ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود

0
54
کد خبر: 71476
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸۸ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر و راه‌های روستایی ۶۴ روستای این استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش میار ؛ مصطفی بیک مداح از آغاز نهضت آسفالت معابر و راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۵۲۰ هزار متر مربع از معابر و راه‌های روستایی در ۶۴ روستای استان با مشارکت دهیاری‌ها طی ماه‌های آینده آسفالت می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای این میزان آسفالت ۱۸۸ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که در قالب قیر رایگان در پروژه ها صرف خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رویکرد این نهاد افزایش خدمات رسانی در روستاها و کمک به ماندگاری این قشر تولیدکننده در این مناطق است، گفت: در اجرای این طرح زیرسازی راه ها و تامین هزینه بیمه، مالیات و حسن انجام کار با مشارکت دهیاری ها صورت می‌گیرد و بنیاد مسکن استان با بهره‌گیری از ماشین آلات راه‌سازی خود و بخش خصوصی، عهده دار نظارت و اجرای پروژه‌هاست.

وی به رشد ۱۷۸ درصدی اجرای آسفالت روستایی در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: با تلاش همکارانمان در دفتر نظارت و ارزیابی معاونت عمران روستایی، اجرای ۳۷۴ طرح هادی از جمله آسفالت پیش‌بینی شده است.

بیک مداح خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمران روستایی یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌در امر عمران و آبادی روستاهای سیستان و بلوچستان بشمار می‌رود که با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تامین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی جهت ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود چشم انداز آتی نقاط روستایی این منطقه به انجام می‌رسند.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید