یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » اولویت سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذارانی است که صنایع تبدیلی ایجاد کنند

اولویت سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذارانی است که صنایع تبدیلی ایجاد کنند

0
60
کد خبر: 71459
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کسانی که مسئولیت دارند باید به صورت شبانه روزی تلاش کرده و در جهت پاسخگویی مناسب و به موقع به مردم تلاش کنند.

محمد کرمی در حاشیه بازدید میدانی از منطقه نصرت آباد با  تاکید بر اهمیت کار و تلاش در دین اسلام اظهار داشت: داشتن اراده قوی برای ایجاد تغییرات اهمیت فراوانی دارد چرا که اگر ما با وجود همه امکانات اراده لازم را نداشته باشیم نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به مردم  افزود: ضرورت دارد که بنیاد مسکن در زمینه تهیه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی اقدامات لازم را انجام دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: همچنین جهاد کشاورزی باید آموزش‌های لازم در زمینه کاشت محصولات گلخانه ای، ایجاد نخلستان، مرغداری و دامداری با توجه به پتانسیل موجود در شهرستان ها را انجام دهد.

وی با اشاره به تاثیر سرمایه‌گذاران در توسعه هر منطقه تصریح کرد: باید از سرمایه گذاران استقبال کرده و نیازهای آنها را در زمینه های مختلف از جمله زمین، برق و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت آنها فراهم نماییم.

کرمی با تاکید بر سرعت در صدور مجوزها اذعان کرد: بهره برداری از معادن در توسعه و رشد یک شهرستان بسیار تاثیرگذار بوده و می‌توانند چهره آن منطقه را تغییر دهند.

وی ادامه داد: اولویت سرمایه‌گذاری در بخش معدن با سرمایه‌گذرانی است که صنایع تبدیلی ایجاد کنند.

استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به پتانسیل های موجود در مرز و همچنین بخشهای ترانزیت بیان کرد: ما در بخش ریمدان و میرجاوه دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی هستیم که با به فعلیت رسیدن این ظرفیت ها شاهد توسعه روز افزون این منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه مطالبه‌گری در بین مردم افزود: مردم در زمینه های مختلف شهری باید مطالبه گر باشند و علاوه بر این معتمدان و مردم در کنار مسئولین جهت  ایجاد شهری بهتر اقدام نمایند.

کرمی با تاکید بر استفاده از پتانسیل های موجود در سطح منطقه از جمله معادن و واحدهای تولیدی تصریح کرد: مسئولان باید شبانه روزی تلاش کنند، چرا که ما با هیچ یک از آنان در خصوص وظایف شان تعارف نداریم.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید