یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » افتتاح ۱۳۵۹ طرح در سیستان و بلوچستان

افتتاح ۱۳۵۹ طرح در سیستان و بلوچستان

0
73
کد خبر: 71414
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دهه فجر، بیش‌ از یک‌ هزار و ۳۵۹ طرح با اعتبار پنج هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش میار ؛ منصور بیجار روز یکشنبه اظهار داشت: در دهه فجر امسال، ۸۳ طرح با مجموع اعتبار بیش‌ از ۱۰۶ میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان کلنگ زنی شد.

وی افزود: طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال از نظر تعداد ۱.۷۸ برابر و از نظر اعتبار هزینه شده نیز تقریبا ۱.۸۹ برابر نسبت به دهه فجر سال ۱۴۰۰ افزایش داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین طرح‌های افتتاح شده امسال را ۴۹ واحد مسکن ملی در شهرهای گلمورتی و سیب و سوران با اعتبار بیش‌از ۱۹میلیارد تومان، احداث بیش‌از ۶۶ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۱۵۴ میلیارد تومان، احداث، بازسازی و تکمیل ۳۶۲ کلاس درس با اعتبار بیش‌از ۲۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

وی اظهارداشت: همچنین احداث فاز دوم خط برق اسپکه - نیکشهر با اعتبار بیش‌از ۱۱۷ میلیارد تومان، گازرسانی به زابل با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان و بهسازی بیش‌از پنج کیلومتر راه از دیگر طرح‌های مهم گرامیداشت دهه فجر در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

بیجار تاکید کرد: امسال بیشترین اعتبار هزینه شده در بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان با افتتاح ۵۱۳ طرح با سرمایه گذاری۲ هزار و ۲۶۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و آورده شخصی بود.
دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید