شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » باز گشایی مسیر زاهدان به بم

باز گشایی مسیر زاهدان به بم

0
54
کد خبر: 71373
جانشین پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: مسیر زاهدان به بم که بر اثر وزش شدید باد و گردوخاک ظهر امروز بسته شده بود هم اینک با فروکش کردن طوفان بازگشایی شد.

به گزارش میار ؛ سرهنگ حمیدرضا سراوانی شامگاه چهارشنبه اظهارداشت: ظهر امروز به علت کاهش دید رانندگان به دلیل طوفان مسیر زاهدان به بم بسته شده بود که با بازگشت شرایط جوی به حالت طبیعی،مسیر بازگشایی شده است.

وی بیان کرد: ولی همچنان رانندگان گرامی در طی این مسیر با احتیاط کامل تردد کنند.
به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان، تا بعدازظهر امروز چهارشنبه به تدریج از شدت طوفان کاسته خواهد شد اما همچنان برای دو روز آینده باد نسبتاً شدیدی را در منطقه خواهیم داشت.

محسن حیدری تصریح کرد: شهروندان از تردد غیرضروری، کار کردن در ارتفاع و از عبور و مرور در کنار ساختمان‌های در حال ساخت و قدیمی خودداری کنند.

وی گفت: همچنین شهروندان از انجام فعالیت‌های کویرنوردی خودداری و اقدامات لازم جهت محافظت از گلخانه‌ها برای کاهش خسارات احتمالی را انجام دهند.

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز گفت: با توجه به شدت وزش طوفان و گرد و خاک مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی نوبت عصر شهرستان زاهدان و منطقه نصرت آباد امروز چهارشنبه تعطیل بود.

عباس پوردرویش اظهارداشت: با توجه به شدت وزش باد و مطلوب نبودن وضعیت هوا برای تردد کودکان، مدارس شیفت عصر تعطیل اعلام شد.
دسته بندی: شهری / فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید