شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » از توان مدیریتی بانوان در جامعه باید استفاده شود

از توان مدیریتی بانوان در جامعه باید استفاده شود

0
48
کد خبر: 71246
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توانایی مدیریتی بانوان به دلیل دقت، ظرافت و خلاقیتی که دارند بسیار بالاست بنابراین باید از این توانمندی‌های مدیریتی آنان استفاده شود.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی شامگاه دوشنبه در مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن اظهارداشت: زنان توانایی انجام فعالیت‌های مدیریتی در سازمان های اداری را دارند و واگذاری مسوولیت به آنان توفیقات زیادی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به فضایل دخت نبی مکرم اسلام(ص) بیان کرد: برای همه ما زندگی حضرت زهرا (س) الگوست و باید از لحظه به لحظه زندگی آن حضرت که سرشار از مدیریت و معنویت است، درس بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن افکار دروغ را از طریق شبکه‌های اجتماعی به شیوه‌های مختلفی تولید و منتشر می‌کند تا اذهان را به سمت هدفی که می‌خواهد هدایت کند، افزود: محبت به خانواده در سیره حضرت زهرا (س) به عینه دیده می‌شود چرا که محبت و مهربانی از ویژگی‌های مخصوص مادر خانواده است.

وی تصریح کرد: جرعه‌ای از محبت الهی در وجود مادر قرار گرفته و با این محبت؛ خانواده هدایت می‌شود و هر جا خلا این محبت احساس شد، فرزندان آن خانواده دچار آسیب می شوند.

کرمی گفت: اگر به دستورات اسلام عمل کنیم قطعاً در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی موفق هستیم بنابراین باید با جدیت برای این امر برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه سواد رسانه ای باید تقویت و در متن و محتوا دقت شود، خاطرنشان کرد: ایران امروز در دنیا در حال پیشرفت است و دشمن از این امر هراس دارد بنابراین تلاش می‌کند با تولید محتوای انحرافی اذهان جامعه را نسبت به ارزش‌های ایرانی و اسلامی بیگانه کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این مراسم گفت: در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مرکز استان تا کنون همایش های محوری به همت دستگاه های اجرایی مختلف برگزار شده و متناظر با برنامه‌های مرکز استان در تمام شهرستان‌ها نیز برنامه‌های محوری در حال برگزاری است.

زهرا ابراهیمی افزود: کیفیت ویژه برنامه‌های گرامیداشت مقام مادر و هفته زن و افزایش غنای آن به اندازه کمیت از اهمیت بسیاری برخوردار است بنابراین اساس برگزاری کارگاه های محتوایی و بصیرت افزایی در کنار جشن های برگزارشده برنامه ریزی شده است.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید