دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بارندگی مدارس شهرستان زابل را تعطیل کرد

بارندگی مدارس شهرستان زابل را تعطیل کرد

0
51
کد خبر: 71199
مدیرکل ستاد بحران سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده مدارس شهرستان زابل در تمامی مقاطع به استثنای متوسطه دوم (امتحانات نهایی) تعطیل اعلام می‌شود.

به گزارش میار ؛ مجید محبی شامگاه سه شنبه شب اظهارداشت: بر اساس درخواست فرماندار شهرستان زابل مدارس این منطقه به صورت غیر حضوری است.

وی با اشاره به وضعیت زرد هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به رگبار باران و رعد و برق و باد شدید بر روی سواحل دریای عمان شناورهای صیادی از رفتن به دریا خودداری کنند.

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: از امروز تا اواخر وقت چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به استان، شاهد بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و در ارتفاعات به صورت بارش برف و در مناطق مرکزی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: همچنین از عصر امروز تا اواخر وقت شنبه ۲۴ دی با ورود توده هوای سرد شاهد کاهش دمای ۱۲ تا ۱۵ درجه‌ای برای نیمه شمالی، مرکزی و جنوبی استان هستیم.
محبی بیان کرد: از بعدازظهر چهارشنبه تا پایان هفته با وزش باد نسبتا شدید بر روی دریای عمان سواحل جنوب سیستان و بلوچستان مواج خواهد بود.

وی تاکید کرد: شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند و همچنین در مصرف بهینه حامل‌های انرژی، کنترل ضدیخ رادیاتور خودروها، احتیاط در عملیات بتن ریزی و استفاده از لباس گرم را در دستور کار قرار دهند.
دسته بندی: شهری / اسلاید / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید