یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » بهره‌برداری از معادن سیستان و بلوچستان باید با سرمایه‌گذاران فعال انجام شود

بهره‌برداری از معادن سیستان و بلوچستان باید با سرمایه‌گذاران فعال انجام شود

0
52
کد خبر: 71192
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در تلاشیم تا معادن در استان به سرعت فعال شود گفت: بهره‌برداری از معادن باید به کسانی واگذار شود که انگیزه و اراده کافی برای فعالیت دارند.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی روز سه‌شنبه در جلسه هم اندیشی با موضوع بررسی موانع، مشکلات و تدوین راهکارهای تسهیل حوزه معدن و صنایع معدنی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: قصد داریم با گسترش نخلستان‌ها و کشت گردوی گرمسیری در این منطقه کشاورزی را در استان توسعه دهیم.

وی افزود: در واگذاری معادن سیستان و بلوچستان اولویت با سرمایه گذاران فعال و بویژه سرمایه‌گذارانی است که صنایع تبدیلی را به استان بیاورند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خداوند به این استان ظرفیت و نعمت فراوانی ارزانی داشته که باید تلاش شود تا این ظرفیت‌ها به فعلیت برسد.

وی با بیان اینکه باید زمینه مشارکت مردم در کارهای اقتصادی را فراهم و با تمام توان برای توسعه زیر ساخت ها تلاش کنیم افزود: مردم بسیار خوبی در استان داریم و همه به دنبال امنیت و آرامش هستند و کسی که به دنبال ناامنی هست قطعاً دلسوز این مردم نیست.

کرمی تصریح کرد: امروز یهود، دشمن مسلمانان است و هر کاری می کند تا به ما ضربه وارد کند بنابراین باید در مقابل دسیه ها و توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر خلاقیت انسان خاطرنشان کرد: اگر تولید کننده دائم به دنبال نوآوری، حرکت رو به جلو و تحول نباشد به سرعت دچار شکست می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت معادن ادامه داد: در این استان معادن زیادی داریم که باید با ایجاد صنایع تبدیلی تولید ثروت کنیم.

وی تاکید کرد: کار نشدنی در سیستان و بلوچستان نداریم بنابراین باید موانع را برطرف کنیم.

کرمی تصریح کرد:عالم محضر خداست و خداوند شاهد و ناظر تمام کارهای ما هست بنابراین خیر مردم و کشور را از درگاه خداوند مسئلت می‌کنیم.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید