شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » از فردا دریای عمان طوفانی می شود

از فردا دریای عمان طوفانی می شود

0
61
کد خبر: 71115
رییس اداره پیش‌بینی و مدیریت مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به وزش باد نسبتا شدید در استان و افزایش ۲ متری ارتفاع موج از فردا دوشنبه شناورهای صیادی از رفتن به دریا خودداری کنند.

به گزارش میار ؛ علی ملاشاهی روز یکشنبه با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی اظهارداشت: از صبح فردا دوشنبه تا آخر وقت سه شنبه وزش باد نسبتا شدید در استان، افزایش ارتفاع موج تا ۲ متر بر روی دریای عمان و وزش باد با بیشینه سرعت ۵۵ کیلومتر بر ساعت بویژه در شهرستان دشتیاری و زرآباد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: اثرات این پدیده احتمال خیزش گرد وخاک و کاهش دید، کاهش موقتی ۲ تا چهار درجه‌ای دما، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و گلخانه‌ها و برای سواحل همچین باعث آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی، غرق شدن شناگران، خسارت به قایق‌ها و شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی؛ می رود.

رییس اداره پیش‌بینی و مدیریت مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند و استفاده از لباس گرم و محافظت از محصولات کشاورزی ضرورت دارد.

وی اظهارداشت: با توجه به مواج بودن دریای عمان از شنا و تفریحات دریایی خودداری شود و در ترددهای دریایی بویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی احتیاط شود.

دسته بندی: محیط زیست / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید