جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » تجهیز ۵۰۰ کلاس درس سیستان و بلوچستان با امکانات هوشمند

تجهیز ۵۰۰ کلاس درس سیستان و بلوچستان با امکانات هوشمند

0
80
کد خبر: 70846
مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز سیستان و بلوچستان گفت: امسال در راستای بهره‌مندی دانش آموزان از تجهیزات الکترونیکی هوشمند ۵۰۰ کلاس درس استان به همت خیران به این امکانات مجهز شد.

به گزارش میار ؛ میثم لک‌زایی اظهارداشت: در سال‌های اخیر در کنار موضوع مدرسه سازی، فرآیندهای مختلفی از قبیل تجهیز کلاس‌های درس به تجهیزات و فناوری های روز نیز در دستور کار قرار داشته و دارد.

وی ادامه داد: با تلاش و پیگیری های لازم و همراهی مجموعه های گوناگون غیردولتی، بسیاری از مشکلات و موانع در مسیر دستیابی دانش آموزان استان به امکانات رفع شد و خبرهای امید آفرینی در راه است.

 مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز سیستان و بلوچستان از ساخت ۷۰۰ مدرسه در این استان خبر داد و افزود: علاوه‌ بر یک‌هزار کلاس درس که ابتدای مهرماه به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد، تا پایان سالجاری ۷۰۰ کلاس جدید نیز به بهره برداری می‌رسد.

لک‌زایی ضمن قدردانی از مجموعه‌های مختلف خیریه و انسان‌های نوع دوست در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان سیستان و بلوچستان افزود: بطور میانگین ۵۰ درصد کلاس‌های ساخته شده در سال‌های اخیر با مشارکت گسترده خیران نیک اندیش بوده است.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید