سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » قاتلان شهدای گشت پلیس راه زاهدان ـ خاش به سزای عمل خود رسیدند

قاتلان شهدای گشت پلیس راه زاهدان ـ خاش به سزای عمل خود رسیدند

0
85
کد خبر: 70511
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی تیراندازی اشرار مسلح به سمت مأموران گشت پلیس راه در محور زاهدان ـ خاش در حین انجام وظیفه در اردیبهشت ماه سال 1392، متأسفانه دو نفر از کارکنان گشت پلیس راه به هویت های ستوانیکم محمد حسین دانشمندی و گروهبان یکم احمد بالش آبادی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش میار ؛ سردار "احمد طاهری" در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از ارتکاب این جنایت توسط اشرار مسلح، شناسایی و دستگیری متهمان توسط مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته بود که سرانجام قاتلان به هویت های ع-ق ، ن-ق در خرداد ماه سال 1392 در طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام دو عامل این جنایت پس از تائید حکم محکومیت به قصاص نفس در دیوان عالی کشور ،سحرگاه دوازدهم شهریور ماه به سزای عمل  خود رسیده و به دار مجازات آویخته شدند.

سردار طاهری در پایان بر عزم جدی پلیس، در برخورد قاطع با اشرار و اخلالگران امنیت تأکید کرد و گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده ای قانون شکن به نظم و امنیت عمومی جامعه آسیبی بزنند.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید