یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » بیش‌از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

بیش‌از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

0
92
کد خبر: 70419
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیش‌از یک تن و ۱۸۰ کیلوگرم مواد افیونی را از قاچاقچیان در شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و خاش کشف و ۶ نفر از سوادگران مرگ را دستگیر کردند.

به گزارش میار ؛ سردار احمد طاهری در این باره افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد افیونی را از شهرستان‌های مرزی سراوان ،ایرانشهرو خاش به مرکز کشور انتقال دهند.

وی با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ به طور ویژه در دستورکار ماموران قرار گرفته است، افزود: با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای گشت‌های پوششی و کمین‌های هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ که در حال انتقال محموله موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودروی تویوتا،یکدستگاه پژو ۴۰۵ به داخل کشور بودند را مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین مأموران گرفتار می‌بینند، با رها کردن خودروها و تیراندازی به سمت ماموران مقابله به مثل،عرصه را بر خود تنگ و در نهایت از محل متواری که از آنان ۶ نفر دستگیر ،چهار عدد بی سیم دستی ،چهار قبضه سلاح جنگی کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سایر متهمان پرونده در دستورکار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار دارد، خاطر نشان کرد: ماموران این فرماندهی برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، برخورد خواهند کرد.
دسته بندی: اجتماعی / انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید