جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » امیدواریم به کمک خیرین و تخصیص اعتبارات دولتی ۱۵۰۰ کلاس دیگر احداث کنیم

امیدواریم به کمک خیرین و تخصیص اعتبارات دولتی ۱۵۰۰ کلاس دیگر احداث کنیم

0
181
کد خبر: 70204
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به نرخ سرانه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان (3.3 مترمربع) گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۱ با کمک خیرین و تخصیص به موقع اعتبارات دولتی ۱۵۰۰ کلاس دیگر احداث و در مسیر تحقق عدالت آموزشی گام برداریم.

به گزارش میار ؛ میثم لک زایی افزود: در سفر سال ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان، از محل طرح ایجاد فضاهای آموزشی مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان و از محل طرح تخریب و بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس مبلغ ۵۰ میلیارد تومان ابلاغ و تخصیص یافته که علاوه بر احداث و تحویل ۲۳ پروژه در قالب ۱۲۰ کلاس درس، تعداد ۸۱ پروژه نیز در دست اجرا و تکمیل می باشد.

وی افزود: آنچه امروز در سیستان و بلوچستان در حال انجام و پیگیری است در نوع خود کم نظیر و چشمگیر بوده چرا که از منظر تخصیص به موقع اعتبارات دولتی و حضور و مشارکت گسترده خیرین و مجموعه های خیریه شاهد نهضت بزرگ مدرسه سازی در این سرزمین و در جای‌جای استان هستیم و این مهم ستودنی است.

لک زایی گفت: با مشارکت و همراهی چشمگیر خیرین نیک اندیش شرایط به گونه‌ای پیشرفته که قریب به ۵۰ درصد پروژه های در حال ساخت و یا تحویل شده توسط مجموعه های خیریه و انسانهای نوع دوست برای دانش آموزان سیستانی و بلوچستانی تامین گردیده و می گردد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همچنین در خصوص تعداد کلاس درس در حال ساخت، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از هزار کلاس درس در شهرستان‌ها و مناطق استان احداث و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و هم اکنون نیز ۴۵۷ پروژه در قالب ۲۲۹۴ کلاس درس در دست اجرا داریم که از مجموعه ۴۵۷ پروژه در حال ساخت، ۲۳۰ پروژه از محل اعتبارات دولتی، ۴۳ پروژه خیر ساز و ۱۸۴ پروژه به صورت مشارکتی ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
دسته بندی: آموزش و پرورش / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید