شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان آغاز شد

پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان آغاز شد

0
300
کد خبر: 69990
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان از آغاز پذیرش دانشجو در رشته های علمی کاربردی اشتغال محور در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در 217 کد رشته کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خبر داد.

به گزارش میار ؛ دکتر حبیب الله سالارزهی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان بر اساس نیاز سنجی و سند آمایش آموزش های مهارتی استان برای سال تحصیلی 1402-1401 در بیش از 217  کد رشته کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در 12 مرکز آموزش علمی کاربردی فعال استان دانشجو پذیرش می کند. رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در ادامه افزود: با توجه به اینکه در سند آمایش آموزش های مهارتی استان سیستان و بلوچستان ، کلیه حوزه های شغلی و مزیت های مرتبط با استان شناسایی شده است ، دانشگاه جامع علمی کاربردی سعی بر آن دارد تا هر ساله متناسب با مزیت های استان در بخش های صنعت ، خدمات و کشاورزی رشته های مهارتی که اشتغال پذیری بالاتری را دارند در اولویت پذیرش دانشجو برای مراکز آموزش علمی کاربردی قرار دهد.
وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار رشته های جدید مرتبط با کسب و کارهای دیجیتال مانند کسب و کارهای دیجیتال و تولید محتوای دیجیتال،برنامه نویسی اندروید، طراحی دوخت و طراحی لباس، گیاهان دارویی ، فراوری خرما و  رشته فنی آب شیرین کن ، معدن گرایش اکتشاف برای مراکز آموزش علمی کاربردی استان در نظر گرفته شده است.
سالارزهی بیان کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش آمورش کشور مراجعه نمایند و فرایند ثبت نام خود را انجام دهند.
دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید