جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کشف ۷۰۰ کیلوگرم تریاک در درگیری با قاچاقچیان مسلح

کشف ۷۰۰ کیلوگرم تریاک در درگیری با قاچاقچیان مسلح

0
266
کد خبر: 69985
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مسلحانه و هماهنگ تکاوران انتظامی در شمال و جنوب استان با عناصر قاچاق مواد افیونی خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار احمد طاهری در زاهدان اظهار داشت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق شمالی و جنوبی سیستان و بلوچستان، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاق موادمخدر برای جا به جایی و انتقال محموله سنگین مواد مخدر به عمق کشور به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان شناسایی و تکاوران انتظامی شهرستان‌های هیرمند و زابل در شمال و شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و مهرستان در جنوب استان به طور هماهنگ در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند محموله مورد نظر را شناسایی کنند.
وی تصریح کرد: قاچاقچیان با چهار دستگاه خودروی سواری 405 و دو دستگاه موتورسیکلت در تردد بودند که با مشاهده تکاوران انتظامی به تیراندازی سمت آنان اقدام کردند؛ مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و در پی آتش پرحجم ماموران انتظامی، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها و برجای گذاشتن محموله مواد مخدر از محل متواری می‌شوند.
سردار طاهری با بیان اینکه در این عملیات طی تعقیب و گریز در مناطق صعب‌العبور 5 سوداگر مرگ دستگیر شدند، گفت: تکاوران انتظامی ضمن توقیف سه دستگاه خودرو در بازرسی از آنها و در ادامه از محل و مخفیگاه قاچاقچیان در مجموع 697 کیلو و 970 گرم تریاک به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تقدیر از تلاش مجاهدانه سبزپوشان انتظامی استان در  راه مبارزه با مواد مخدر، بر عزم جدی تکاروان انتظامی در شناسایی و برخورد با عناصر باندهای سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در جنوب شرق کشور تاکید کرد.
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید