شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » طرح آزادسازی مجموعه های آموزشی-ورزشی آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان اجرا شد

طرح آزادسازی مجموعه های آموزشی-ورزشی آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان اجرا شد

0
254
کد خبر: 69872
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: طرح «شهید حسین حرازی» با هدف آزادسازی اماکن ورزشی آموزش و پرورش در تمامی شهرستان ها و مناطق استان به منظور استفاده رایگان اولیا و دانش آموزان در روزها و ساعات تعطیلی مدارس در استان اجرا می شود.

به گزارش میار ؛ انصاری نیا افزود: این طرح در راستای عملیاتی کردن رویکرد «مردمی سازی» و «مردم محوری» اجرایی می شود هستیم و در گام اول تمامی اماکن ورزشی استان به صورت رایگان، در اختیار خانواده ها و فرزندانشان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: با آزادسازی مجموعه های ورزشی به دنبال چرخش تحولی، از اختصاصی سازی به عمومی سازی، عدالت محوری با رویکرد مردم محوری و مردم داری هستیم و در این راستا اماکن متعلق به آموزش و پرورش، در آخر هفته ها در اختیار خانواده ها است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل تصریح کرد: بدین ترتیب در روزهای پنجشنبه دختران دانش آموز و مادرانشان و روزهای جمعه پسران دانش آموز به همراه پدرانشان در این مجموعه ها حضور خواهند یافت.
انصاری نیا اظهار کرد: رویکرد تربیتی و شبکه یادگیری تعلیم و تربیت از طریق ورزش، همگانی شدن و تعمیم ورزش همگانی برای سلامت عمومی در این طرح مورد تاکید است.
وی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح در سطح استان 148 فضای ورزشی متعلق به آموزش و پرورش استان آزادسازی خواهد شد.  
دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید