شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از مجموعه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک بازدید کرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از مجموعه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک بازدید کرد

0
103
کد خبر: 69740
"اتابک جعفری" مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در بدو ورود به سیستان و بلوچستان با همراهی مدیران استانی و محلی از سایت آب‌شیرین‌کن ۴۰هزار متر مکعبی چابهار - کُنارک بازدید کرد.

به گزارش میار ؛ علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان ضمن تشریح روند تامین آب در حوزه سواحل مکُران خصوصا چابهار و کنارک از افزایش ظرفیت آب شیرین به میزان ۲۵ هزار متر مکعب خبر داد که در حال حاضر توسط سرمایه‌گذار در حال خرید تجهیزات مورد نیاز است.
به گفته وی؛ با اتمام این پروژه مشکل کمبود آب آشامیدنی شهر چابهار برطرف خواهد شد. سایت آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک تنها تأمین‌کننده آب آشامیدنی شهرهای ذکر شده و روستاهای مسیر خط انتقال آن است. ساعتی قبل، جمعی از مسوولان حوزه آب، کشاورزی و منابع طبیعی کشور به همراه رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی برای بررسی و رفع مسائل و مشکلات حوزه‌های مرتبط از طریق فرودگاه کنارک وارد جنوب سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار شدند.
بازدید از ظرفیت‌های شیلاتی حوزه سواحل مکُران و بررسی موانع پیشرفت این حوزه، بررسی مشکلات آب و فاضلاب و همچنین بازدید از ظرفیت‌ها و طرح‌های حوزه کشاورزی شهرستان‌های ذکر شده و درنهایت، حضور در نشست شورای اداری ازجمله برنامه‌های این مسوولان در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان است.
این مسوولان و نمایندگان مجلس با دعوت معین‌الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی، آب و منابع طبیعی به جنوب سیستان و بلوچستان سفر کرده‌اند.  
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید