یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » فرماندار چابهار: درب فرمانداری به روی همه مردم باز است

فرماندار چابهار: درب فرمانداری به روی همه مردم باز است

0
338
کد خبر: 69621
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار گفت: جوانان مطالبه‌گر، آگاه به مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نقش مهمی در توسعه و آبادانی چابهار دارند و مسوولان پاسخگو از دیگر نیازهای اصلی برای توسعه سواحل مکران است.
به گزارش میار؛ جواد سپاهی در نشست صمیمی با جوانان شهرستان چابهار اظهار داشت: از نظرات و پیشنهادات تمام گروه‌ها و قشرهای مختلف مردمی به ویژه جوانان، نخبگان و دانشگاهیان استقبال می‌کنیم چون توسعه با همدلی، همراهی و همگامی مردم و مسوولان شکل می‌گیرد.
وی بیان کرد: مسوولان در شهرستان چابهار به خبرنگاران، افکار عمومی و مردم پاسخگو باشند چنانچه نتوانند جواب مردم را بدهند خود استعفا داده و جا را برای شخصی با انگیزه و انقلابی خالی کنند.
وی با اشاره به اینکه عمران و آبادانی و توسعه شهرستان راهبردی چابهار با همت جهادی و انقلابی مسوولان و ورود بخش خصوصی توانمند و ثروتمند میسر است، خاطرنشان کرد: چابهار با استعدادها، ظرفیت‌های تجاری، اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و ترانزیتی می تواند آینده درخشان و نوید بخشی داشته باشد و علاوه بر توسعه این منطقه نقش مهمی در آبادانی شرق کشور و ایران اسلامی دارد.
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار ادامه داد: خبرنگاران مجاز هستند از تمام مسوولان گزارش و خبر تهیه و برای رفع مشکلات و معضلات تلاش کنند و مسوولان نیز موظف به همکاری و ارائه مطالب هستند در غیر اینصورت برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
سپاهی تصریح کرد: اگر همه دست به دست هم بدهیم اعضای شوراهای اسلامی، شهردار، جوانان و مسوولان توانمند و پای کار ظرفیت‌های خوبی برای توسعه هستند و با توانایی هم نسبت به رفع مشکلات تلاش کنند.
وی با بیان اینکه میدان میوه و تره‌بار و پایانه اتوبوس‌رانی با برنامه ریزی انجام شده در کمتر از ۶ ماه آینده راه اندازی تا بخشی از مشکلات توزیع میوه و تره‌بار مرتفع شود، خاطرنشان کرد: اینکه بعد از گذشت چندین دهه چابهار با جایگاه بالا هنوز میدان میوه و تره بار و پایانه اتوبوسرانی و یا حمل و نقل شهری نداشته باشد باید تاسف خورد.
وی بر تداوم جلسات هم اندیشی با قشرهای مختلف تاکید و خاطرنشان کرد: درب فرمانداری به روی قشرهای مختلف مردم باز است و از نظرات و پیشنهادات آنها برای رفع مشکلات و معضلات استقبال می شود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید