جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » سد قیرهای رایگان جنجالی بر راه طرح‌های هادی روستایی

سد قیرهای رایگان جنجالی بر راه طرح‌های هادی روستایی

0
339
کد خبر: 55821
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با اشاره به اینکه برای اجرای طرح‌های هادی روستایی سالانه 4500 میلیارد تومان نیاز داریم، گفت: جاروجنجال‌های مطرح شده در خصوص رانت و فساد قیر رایگان اجرای طرح‌های هادی را با مشکل مواجه کرده است.

محمدرضا شاملو اظهار داشت: طی 4 الی 5 سال اخیر سالانه بین 1200 و 1300 میلیارد تومان برای اجرای طرحهای هادی روستایی اختصاص یافته است.

وی در عین حال افزود: الان برای اجرای طرح‌های هادی روستایی سالانه 4 هزار تا 4500 میلیارد تومان نیاز داریم تا بتوانیم در یک دوره 10 ساله طرح‌های هادی را اجرا کنیم.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با یادآوری اینکه از سال 94 تا 98 طرح‌های هادی سهمیه قیر داشتند تصریح کرد: امسال متاسفانه تاکنون سهمیه قیر به ما اختصاص نیافته است. برخلاف جاروجنجال‌های مطرح شده درخصوص رانت و فساد قیر رایگان، ما برای خدمات رسانی به روستاها به این سهمیه نیاز داریم چه آنکه تاکنون این مورد اثر بسیار خوبی در اجرای طرح‌های هادی روستایی داشته است.

شاملو گفت: طی 3.5 سال اخیر حدود 12 هزار کیلومتر شبکه معابر روستایی را در 11 هزار و 500 روستا آسفالت کرده ایم.

وی با بیان اینکه به طور میانگین سالانه 3 هزار کیلومتر شبکه معابر روستاها آسفالت شده افزود: اختصاص قیر رایگان کار ارزشمندی بوده که در صورت تصویب مجدد آن تاثیر بسزایی در توسعه کالبدی روستاها خواهد داشت.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن بیان کرد: حال اگر در جایی خلائی وجود دارد دستگاه‌های نظارتی باید وارد شده و آن را اصلاح کنند تا کار ارزشمند خدمات رسانی به روستائیان معطل نماند.
منبع:تسنیم
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید