جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » صمت سیستان‌وبلوچستان برای کمک به رونق و جهش تولید عزم و اراده‌ای دوچندان به کار خواهدبست

صمت سیستان‌وبلوچستان برای کمک به رونق و جهش تولید عزم و اراده‌ای دوچندان به کار خواهدبست

0
158
کد خبر: 51968
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان طی پیامی روز صنایع کوچک را به فعالان اقتصادی و تولید کنندگان این استان تبریک گفت.

به گزارش میار، داود شهرکی در متن این پیام اظهار داشت: صنایع کوچک و متوسط براساس مزیت و قابلیت های بومی و منطقه ای که دارا هستند، بستر ساز توسعه صنعتی از طریق کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت، افزایش تولید ملی، رونق تولید، توسعه صادرات و در نهایت ایجاد فرصت های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد جهانی تاثیر گذارند.

وی افزود: در وضعیت حساس کنونی جامعه که ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی، توجه به معشیت مردم و توزیع عادلانه درآمد و جهش تولید همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت،معدن و تجارت می باشد، حرکت به سمت جهش تولید ، توسعه صنایع کوچک و متوسط نه‌تنها امری بهینه و سودآور است بلکه در شرایط فعلی کشور، امری لازم و ضروری است و این توسعه صنایع کوچک جز با همت و همکاری دستگاههای خدمات رسان و تمامی تاثیر گذاران این حوزه تحقق نخواهد یافت.

شهرکی ادامه داد: بیست و یکم مردادماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصت مناسبی است برای گرامیداشت جایگاه صنایع کوچک و متوسط، و با وجود کاستی ها و مشکلاتی که این روزها بیش از پیش آنها را احساس می کنیم، با عزم و اراده ای دوچندان برای کمک به رونق و جهش تولید و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش خواهیم کرد.

این مقام مسئول در ادامه این پیام تبریک عنوان داشت: اینجانب این روز را به مدیرعامل محترم، معاونان ، مدیران و پرسنل مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جهادگران عرصه تلاش و تولید، پیشکسوتان، کارآفرینان، نخبگان اقتصادی و تشکل های صنعتی حوزه صنایع کوچک و سرمایه گذاران صنعتی که در رشد و توسعه اقتصادی استان  نقش اساسی ایفا کرده تبریک و تهنیت عرض نموده و از کلیه دستگاههای اجرایی، اقتصادی و خدمات رسان خواهشمندم در سالی که مقام معظم رهبری به عنوان سال "جهش تولید "  نامگذاری نموده یار و یاور شما و تسهیلگر در حل مشکلات پیش روی صنعت باشند. توفیق خدمت گذاری شایسته توسط سرمایه گذاران و صنعتگران عزیز را از خداوند قادر متعال خواستارم.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید