جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سینمای جهان » فیلم Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز با درجه سنی بزرگسال تولید می شود

فیلم Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز با درجه سنی بزرگسال تولید می شود

0
312
کد خبر: 34978
میار: نویسندگان فیلم Deadpool تایید کردند که مارول استودیو به آن‌ها وعده داده تا آن‌ها بتوانند قسمت جدید فیلم ددپول را با درجه سنی بزرگسال تولید کنند.
 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، درجه سنی فیلم Deadpool (ددپول) قرار است در قسمت جدید آن نیز حفظ شود. پس از نهایی شدن توافق و ادغام والت دیزنی و فاکس قرن بیستم، حال حق ساخت فیلم براساس گروه شخصیت‌های X-Men (ایکس من) دوباره در اختیار مارول قرار گرفته و آن‌ها وظیفه ساخت آثار بعدی این مجموعه محبوب را بر عهده دارند. حال در مصاحبه با EW، پال ورنیک و رت ریس، نویسندگان ۲ قسمت فیلم Deadpool، تایید کردند که مارول به آن‌ها اجازه داده تا به ساخت فیلم‌های ددپول با درجه سنی بزرگسال (R) ادامه دهند. ورنیک گفت:

    مارول به ما قول داده است تا به ما اجازه دهد که به ساخت فیلم Deadpool با درجه سنی بزرگسال ادامه دهیم و امیدواریم که آن‌ها به ما اجازه دهند و کمک کنند تا ددپول را وارد دنیای سینمایی مارول کنیم و بخشی از آن باشیم.
 
پیش از این گفته می‌شد که دیزنی ممکن است به حفظ درجه سنی بزرگسال (R) فیلم‌های ددپول در دنیای سینمایی مارول چراغ سبز نشان دهد و حتی باب ایگر، رئیس دیزنی نیز وعده داده بود که درجه سنی فیلم‌های جدید این شخصیت نیز حفظ خواهد شد. بااین حال، دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) گفته بود که لزومی ندارد فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود. در هر حال ورنیک و ریس گفتند که رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول برنامه کاری بسیار شلوغی دارد و این موضوع روی روند ساخت این فیلم تاثیر گذاشته و آن‌ها نیز در حال کار روی دیگر پروژه‌ها هستند.

رینولدز اخیرا به مارول استودیو مراجعه کرده که بسیاری اعتقاد دارند در این ملاقات او در مورد آینده فیلم Deadpool 3 و احتمال حضور شخصیت ددپول در دنیای سینمایی مارول صحبت کرده، اما تاکنون اطلاعات رسمی از این ملاقات منتشر نشده است. پیش از این فیلم Deadpool بیش از ۷۸۳.۱ میلیون دلار و فیلم Deadpool 2 بیش از ۷۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده بودند.
منبع:زومجی
دسته بندی: فرهنگی / سینمای جهان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید