جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » پليس راهور ياري گر آتش نشانان

پليس راهور ياري گر آتش نشانان

0
258
کد خبر: 34378
میار: رييس مرکز فرماندهي و کنترل هوشمند ترافيک پليس راهور پایتخت از همکاری پلیس راهور به آتش نشانان در اطفای حریق سه باب مغازه در جنوب پایتخت خبر داد.  
 
به گزارش میار، سرهنگ "محمد رازقي" در توضیح این خبر گفت: ساعت 12:00 در خيابان 20 متري افسريه سه باب مغازه که در کنار يکديگر بودند دچار حريق و آتش سوزي شدند.
رئيس مرکز فرماندهي و کنترل هوشمند ترافيک پليس راهور پایتخت عنوان کرد: پس از دريافت اين خبر ، بلافاصله تيمي از نيروهاي آتش نشاني و عوامل منطقه 15پليس راهور پلیس پایتخت در محل حادثه حاضر شدند و مشغول امداد رساني، اطفا حريق و روان سازي ترافيک شدند.
رازقي افزود : در اين بين ماموران خدوم آتش نشاني متوجه شدند که گويي فرد و يا افرادي در يکي از مغازه ها گرفتار شده و به علت وجود حريق در اطراف خود نمي توانند از محوطه خارج شوند.
این مقام انتظامی توضیح داد: در اين بين ماموران آتش نشاني قبل از شعله ور شدن بيش از حد آتش و با مهارت و تخصص و شجاعتي که از خود نشان دادند اين فرد را خارج کرده و مشغول اطفاء حريق شدند.
رازقي گفت : تيم هاي مستقر در محل روان سازي ترافيکي را که بيرون از ساختمان به دليل تماشاي اين آتش سوزي ايجاد شده بود بر عهده گرفتند و خوشبختانه با حضور و تلاش پليس راهور ، خودروهاي امدادي و تيم هاي آتش نشاني بعدي که قصد امداد رساني داشتند به موقع توانستد در محل حاضر شوند و خدمات امدادي را شروع کردند.
وي در پايان گفت: خوشبختانه در اين حادثه به کسي آسيب نرسيد و ترافيک پس از مدتی روان شد و اوضاع به حالت قبلي خود بازگشت.
وي از رانندگان با تاکید خواست: در موقع حوادثي اين چنيني ، به هيچ عنوان به تماشاي حادثه نايستند چرا که شايد تيم هاي امدادي و آتش نشاني و آمبولانس پشت بار ترافيکي بمانند و به موقع به محل ماموريت خود نرسند .
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید