دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » راز تيراندازي هاي شب گذشته در بلوار گلهاي تهرانسر

راز تيراندازي هاي شب گذشته در بلوار گلهاي تهرانسر

0
351
کد خبر: 31480

میار: سركلانتر پنجم پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري يك سارق حين سرقت لوازم خودروي شهروندان در محدوده تهرانسر خبر داد.




به گزارش میار، سرهنگ منصور حميدوند در تشريح اين خبر بيان داشت: راس ساعت 20 روز گذشته ماموران ضربت مستقر در كلانتري 150 تهرانسر حين گشت زني هاي خود به يك پژو 206 سفيد رنگ برخورد كردند كه كنار بلوار گلها به صورت كج پارك شده بود.

وي ادامه داد: مدتي اين خودرو را زير نظر گرفتند و مشخص شد راننده اين خودرو پياده شده و در حال ور رفتن با پژو 206 سفيد رنگ ديگري است كه با توجه به مشكوك بودن اوضاع به خودرو نزديك مي شوند تا مظنون را بازداشت كنند اما او با ديدن پليس سوار بر خودروي خود شده و از محل مي گريزد.

اين مقام انتظامي افزود: مدتي تعقيب و گريز پليسي ادامه داشت تااينكه ماموران ضربت پليس مجبور به تيراندازي هوايي و پس از آن به سوي لاستيك خودرو شدند كه با توجه به پنچر شدن خودرو، بالاخره متهم در تقاطع آزادگان و اتوبان فتح دستگير شد.

وي در ادامه تصريح كرد: با دلالت متهم به كلانتري، خانم جواني نيز به آنجا آمد و عنوان داشت فرد بازداشت شده همسرش مي باشد كه داراي خانواده متمولي است و حتي بيشتر خواهران و برادرانش در خارج از كشور زندگي مي كنند اما متهم كه داراي سوابق متعدد كيفري نيز هست از مدت ها پيش به دليل اعتياد به شيشه از طرف خانواده اش طرد شده است.

اين خانم جوان در ادامه به ماموران پليس كمك كرد تا لوازم مسروقه خودرهاي ديگر شهروندان تهراني كه توسط متهم در منزل خودش واقع در پرند نگهداري مي شد كشف و ضبط شود و وقتي از او درمورد آگاه شدن از اين موضوع پرسيده شد بيان داشت متهم دقيقا در كوچه محل زندگي پدر خانم اش اقدام به سرقت كرده است.

بنابراين گزارش متهم قبل از اين سه سال حبس در زندان تحمل كرده است و بعد از آزادي از زندان با وجود اعتياد دوباره به سرقت هاي سريالي خود روي آورده است كه مشخص شد خودروي 206 كشف شده از او نيز سرقتي است.

متهم با تشكيل پرونده اي به مقام محترم قضائي معرفي شد.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید