یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » بخشش قاتل زن خانه‌دار در ورامين / راز حضور پسر سرباز در آشپزخانه مقتول چه بود

بخشش قاتل زن خانه‌دار در ورامين / راز حضور پسر سرباز در آشپزخانه مقتول چه بود

0
248
کد خبر: 30528

میار: پسر جواني كه حين خدمت سربازي خود زني را كشته و طلاهايش را سرقت كرده بود بالاخره با جلب رضايت اولياي دم موفق شد از طناب دار رهايي پيدا كند.

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از سال 91 و با اعلام يك فقره قتل عمدي زني در آشپزخانه خانه‌اش به پليس در محدوده شهرستان ورامين آغاز شد.

پس از حضور پليس در محل و تاييد موضوع، بازپرس ويژه جنايي نيز در جريان موضوع قرار گرفت و با آغاز تحقيقات مشخص شد همسايه‌ها پسر جواني را كه در همين محل زندگي مي‌كرده است هنگام فراري شدن از خانه مقتول مشاهده كرده‌اند و به اين ترتيب متهم توسط پليس شناسايي و با دستور مقام قضايي بازداشت شد.

اين متهم در اعترافات خود عنوان داشت: به مصرف مواد مخدر و مشروب اعتياد داشتم و از آنجايي كه اين اواخر بي پول شده بودم براي تامين هزينه‌هايم مجبور شدم كه سرقت كنم. من سرباز هستم و به همين دليل از كار كردن و تامين هزينه‌هاي مواد و مشروب باز مانده بودم كه به همين دليل نقشه اين قتل را كشيدم و شب واقعه با وارد شدن به خانه مقتول به آشپزخانه رفتم و وقتي مي‌خواستم طلاهايش را سرقت كنم او سر و صدا راه انداخت و مقاومت كرد كه در نتيجه او را كشتم و بعد از ارتكاب به سرقت از محل متواري شدم.

به اين ترتيب پرونده با صدور كيفرخواست عليه متهم تكميل و براي محاكمه به دادگاه كيفري يك استان تهران ارسال شد كه متهم با حكم قضات به قصاص محكوم شد و زمانيكه قرار بود پاي چوبه دار برود تا اعدام بشود موفق به جلب رضايت اولياي دم كه فرزندان صغير مقتول بودند شد؛ به اين ترتيب متهم با پرداخت 300 ميليون تومان رضايت گرفت و بالاخره هفته گذشته به دليل جنبه عمومي جرم قتل بار ديگر در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي قربانزاده پاي ميز محاكمه ايستاد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید