یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » زني با همدستي خانواده اش مردي را كشت/ راز جنايت چه بود

زني با همدستي خانواده اش مردي را كشت/ راز جنايت چه بود

0
240
کد خبر: 30527

میار: زني كه با همدستي دو نفر ديگر مردي را حين سرقت كشته بود بالاخره توانست رضايت اولياي دم را جلب كند.

به گزارش میار، رسيدگي به اين  پرونده از ششم اسفند سال 89 و با اعلام كشف يك جسد در خانه‌اي در محدوده كلانتري 110 شهدا آغاز شد. با حضور ماموران در محل تحقيقات اوليه كليد خورد و با مشخص شدن اينكه متوفي با خفگي فوت شده است بازپرس كشيك قتل پايتخت نيز در جريان موضوع قرار گرفت.

تحقيقات اوليه نشان از اين داشت كه افرادي آشنا با مقتول با هدف سرقت او را خفه كرده و بعد از دزديدن اقلامي از محل وقوع جنايت متواري شده‌اند. به اين ترتيب دستگيري متهمين در دستور كار قرار گرفت تا اينكه مشخص شد آخرين افرادي كه با مقتول ديدار داشته‌اند زن جواني به همراه برادر و نامزدش بوده‌اند.

با اين اوصاف اين سه نفر بازداشت شدند و زن جوان به قتل با همدستي برادر و نامزدش اعتراف كرد و گفت: به دليل تامين هزينه مواد در مضيقه بودم و از آنجايي كه احتمال مي‌دادم مقتول در خانه‌اش مواد داشته باشد با همدستانم قرار گذاشتيم به آنجا برويم و موادمخدرش را كش برويم اما در آنجا با او درگير شديم و درگيري شدت گرفت كه همدستانم او را نگه داشتند و من نيز او را با يك رشته طناب خفه‌اش كردم كه بعد از وقوع جنايت از محل فرار كرديم.

در ادامه با مشخص شدن اين موضوعات در پرونده، كيفرخواست عليه متهم و همدستانش صادر شد و با محاكمه او، برايش راي به قصاص صادر شد و برادر و نامزدش نيز به ترتيب به حبس محكوم شدند. با اين‌حال در حالي‌كه احتمال قصاص متهم شدت يافته بود بالاخره او توانست از اولياي دم مقتول با پرداخت مقداري پول رضايت بگيرد و به اين ترتيب او روز گذشته در شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي زالي محاكمه و از زندان آزاد شد چراكه حبس خود را از بابت جنبه عمومي جرم نيز تحمل كرده بود.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید