یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » سه سارق خوفناك زني را تنها در منزلش گير آوردند/ در سهروردي رخ داد

سه سارق خوفناك زني را تنها در منزلش گير آوردند/ در سهروردي رخ داد

0
235
کد خبر: 30082

میار: سه سارق كه از خانه زني تنها مقدار 200 گرم طلا سرقت كرده بودند محاكمه شدند.

به گزارش میار، پنج سال پيش بود كه زن جواني در تماس با پليس مدعي شد از خانه ويلايي‌اش سرقت شده است.

سريعا ماموران كلانتري در محل اعلامي كه در محدوده خيابان سهروردي تهران بود حضور يافتند. مالباخته كه زن جواني بود در اظهارات خود به پليس گفت: شب جاري همسرم براي انجام كاري از خانه خارج شد و گفت كه سريع به خانه  باز مي‌گردد. من هم كه منتظر بازگشت همسرم بود با شنيدن صداي زنگ كه دقيقا چند دقيقه بعد از خروج او از خانه اتفاق افتاده بود در خانه را باز كردم و يكدفعه ديدم كه سه مرد وارد خانه ما شده‌اند و با چاقو و سلاح سرد شبيه پيچ گوشتي مرا تهديد كردند و در ادامه با بستن دست و پاي‌ام از خانه سرقت كردند، در حالي كه من به شدت ترسيده بودم آنها پس از سرقت سريعا از خانه خارج شدند و با رسيدن شوهرم، بالاخره دست و پاي‌ام باز شد و اكنون نيز در حالت روحي بدي به سر مي‌برم.

در ادامه تلاش‌هاي پليسي براي دستگيري متهمان به جريان افتاد تا اينكه حدودا سه سال بعد بالاخره متهمان اصلي پرونده بازداشت و براي انجام تحقيقات در اختيار ماموران اداره آگاهي قرار گرفتند. پس از تكميل تحقيقات و با صدور كيفرخواست عليه هر سه متهم، پرونده به دادگاه كيفري يك استان تهران ارسال شد و روز گذشته متهمان در جلسه‌اي به رياست قاضي قربانزاده تحت محاكمه قرار گرفتند.

ابتداي اين جلسه شاكي براي متهمان اشد مجازات را خواست و گفت تا به امروز از آن همه طلايي كه سرقت كرده اند هيچ خبري نشده است. در ادامه متهمان هركدام به صورت جداگانه در جايگاه قرار گرفتند و با انكار ارتكاب به سرقت به شكل مسلحانه و با استفاده از چاقو، مدعي شدند كه خيلي معمولي وارد خانه شده و سرقت را انجام داده‌اند.  

با اين اوصاف در انتها قضات در حالي كه متهمان مدعي بودند كه هيچ پولي از سرقت دستشان را نگرفته بود براي تصميم‌گيري در زمينه سرنوشت متهمان وارد شور شدند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید