یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » وقتی مرد غریبه وارد خانه ام شد از او و همسرم فیلمبرداری کردم+ تصویر

وقتی مرد غریبه وارد خانه ام شد از او و همسرم فیلمبرداری کردم+ تصویر

0
464
کد خبر: 29798

میار: ماجراي شوهری كه رابطه همسرش را با مرد غريبه در خانه خود کشف کرده بود، در دادگاه كيفري يك استان تهران مورد بررسي قرار گرفت در حاليكه هر دو متهم منكر هرگونه رابطه نامشروعي با يكديگر بودند.

به گزارش میار، اسفند سال گذشته بود كه مردي با مراجعه به دادگاه و نشان دادن يك فيلم مدعي شد زنش با مرد غريبه‌اي روابط نامشروع دارد كه به اين ترتيب زن و مرد غريبه به دادگاه احضار شدند و تحت تحقيقات قضايي قرار گرفتند.

شاكي مدعي بود از مدتي پيش به روابط زنم و مرد غريبه‌اي مشكوك شده بودم اما نمي‌دانستم آن مرد غريبه كيست و فقط پيامك‌هاي او را در گوشي همسرم ديده بودم. مرد غریبه به همسرم پیامک داده بود که شوهرت خانه نيست؟نزدیک خانه ات هستم!و از اين نوع پيام‌ها كه نشان از روابط نامشروع بين زنم و مرد غريبه داشت زياد بود. با توجه به اين موضوعات تصميم گرفتم مدتي همسرم را زير نظرم بگيرم. روز حادثه بطور اتفاقی مرد غريبه را ديدم وارد خانه‌ام شده است.با روشن كردن دوربين موبايلم سربزنگاه وارد خانه شدم و در حاليكه مرد غريبه عریان بود و به حمام رفته بود از همه چيز فيلمبرداري كردم تا براي دادگاه دليل محكمه پسند بياورم و بعد از آن ماموران آمدند و همسرم و او را بازداشت كردند.

تحقيقات در پرونده جريان داشت و دو متهم با قرار وثيقه آزاد بودند تا اينكه روز گذشته جلسه محاكمه پرونده در شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي توليت و مستشاري قاضي ملكي آغاز شد و متهم زن پرونده در دفاع از خود گفت: من با متهم ديگر پرونده هيچگونه رابطه‌اي نداشته‌ام و روز مذكور نيز قرار بود با هم بيرون برويم.

وي در توضيح آشنايي خود با متهم مرد پرونده بيان داشت: من و او در يك گروه تلگرامي آشنا شديم و از آنجايي كه او با زنان ديگري هم رابطه داشت، من را هم طي اين زنجيره آشنايي‌هايش پيدا كرده بود. به من پيام فرستاد و ابراز علاقه كرد. حتي به من پيشنهاد داد كه از شوهرم طلاق بگيرم تا بتوانيم با هم ازدواج كنيم من هم تنها به او از همسرم درددل مي‌كردم. چراكه همسرم رابطه سردی با من داشت و دائم به فكر كارش بود. فكر مي‌كرد به غير از كار در زندگي هيچ چيز ديگري وجود ندارد. روز واقعه نيز وقتي متهم آمد تا با هم برويم بيرون به من گفت ناراحتي كليه دارم و حتما بايد به سرويس بهداشتي بروم و از آنجايي كه انسانيت حكم مي‌كرد من او را به خانه‌ام راه دادم .داشتم از او پذيرايي مي‌كردم كه شوهرم سر رسيد و از آنجايي كه ترسیده بودم او را در حمام خانه پنهان کردم.اما نمي‌دانستم که چنین اتفاقی خواهد افتاد.

در ادامه متهم مرد پرونده به جايگاه فراخوانده شد و گفت: من اشتباه بزرگي كردم اما ناخواسته بوده است چراكه من از متاهل بودن اين خانم اصلا خبر نداشتم.مدتي بود همسرم را طلاق داده بودم وقتي به تهران آمدم هيچ پناهگاهي نداشتم و بي‌كس بودم تا اينكه با اين زن آشنا شدم. او به من گفت طلاق گرفته است. من هم تصميم گرفتم با او ازدواج كنم و رابطه‌اي هم با يكديگر نداشتيم. روز واقعه نيز دقيقا همين اتفاقي افتاد كه اين خانم گفت. من به منزلش رفته بودم تا با هم بيرون برويم كه به دليل ناراحتي كليه، مجبور به استفاده از سرويس بهداشتي خانه او شدم و همينكه خواستم يك خستگي در كنم شوهرش سررسيد و مرا در حمام خانه گير انداخت درحالي‌كه من از ترس به حمام پناه برده بودم.

در ادامه شاكي با نشان دادن پرينت پيامك‌هاي همسرش و مرد غريبه نشان داد كه متهم از متاهل بودن زنش با خبر بوده و به دروغ چنين موضوعاتي را عنوان مي‌كند. در ادامه متهم مدعي شد شاكي با هك كردن گوشي‌هاي همسرش و او چنين كاري كرده و  اين پيام‌هاي دروغين را رد و بدل كرده است كه قاضي گفت اصلا شما به چه حقي وارد خانه يك زن نامحرم شديد اما متهم هيچ جوابي به قاضي نداد و سكوت كرد.

در انتهاي رسيدگي به اين پرونده قضات وارد شور شدند تا براي سرنوشت متهمان پرونده تصميم گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید