یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » شكايت عجيب از خواننده زيباروي لبناني در تهران+ تصوير

شكايت عجيب از خواننده زيباروي لبناني در تهران+ تصوير

0
1 277
کد خبر: 29510

میار: دختر جواني كه شباهت زيادي به هيفا وهبي، خواننده لبناني الاصل دارد با حضور در دادگاه كيفري يك استان تهران ادعاهاي عجيبي را مطرح كرد.

به گزارش میار، سه هفته پيش بود كه دختر جواني پاي در شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران گذاشت و به قاضي توليت، رياست اين شعبه عنوان كرد: من دختر جواني هستم كه مدتي است آبرويم در خانه و بين فاميل و دوست و آشنا رفته است.

او در توضيح بيشتر ماجرا به قاضي گفت: چند وقت پيش بود كه يكهو به حالت اغما رفتم و از سوي چند مرد دزديده و مورد تجاوز قرار گرفتم. خودم اين موضوع را احساس كردم اما بعد از اينكه آنها مرا رها كرده بودند چون آثاري روي بدنم نمانده بود شكايتي را از آنها كه حتي نديده بودمشان مطرح نكردم و گفتم شايد همه چيز خواب و خيال بوده است چون خودم هم در حالت اغما بودم اما چند وقت پيش عكس‌هايي در فضاي مجازي ديدم كه خيلي شبيه به من بود و هيچ حجابي هم بر سرم نبود كه همين باعث شد به اينجا بيايم.

در ادامه اين دختر جوان عكس‌هايي كه شباهت زيادي به هيفا وهبي داشتند را به قاضي نشان داد و گفت: آنها اين تصاوير را از من پخش كرده‌اند و حالا آبروي من در بين فاميل و دوست و آشنا رفته است. اوايل به آنها توضيح دادم كه اين عكس‌ها متعلق به من نيست و در واقع هيفا وهبي است كه اينچنين آبروي مرا برده است اما حالا خودم نيز شك كرده‌ام و به همين دليل آمده‌ام هم از اين افراد كه چنين آبروي مرا برده‌اند شكايت كنم و هم از  هيفا وهبي كه با كشف حجاب‌اش و همچنين در آوردن اداي من باعث آبروريزي من شده است و همه كارهاي او به اسم من نوشته مي‌شود.

در ادامه قضات دادگاه با توجه به درخواست هاي دختر جوان او را به پزشكي قانوني معرفي كردند كه پزشكي قانوني هم شخصيت اين دختر را مورد بررسي قرار دادند و هم ادعاي او را درباره تجاوز كه مشخص شد تجاوز به هيچ عنوان صورت نگرفته و دختر جوان هيچ بلايي سرش نيامده است. در ادامه نيز پزشكي قانوني ادعا كرد دختر جوان از نظر روحي و رواني نيز كاملا سالم است و هيچ مشكل اساسي ندارد.

روز گذشته قضات شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران با توجه به واهي بودن شكايت دختر جوان از ربايندگان‌اش و همچنين هيفا وهبي، پرونده او را مختومه اعلام كردند. همچنين مشخص شد عكس‌هايي كه دختر جوان ادعا كرده بود از او در فضاي مجازي پخش شده است متعلق به هيفا وهبي هستند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید