دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » اين پسر مادرش را مي برد تا خانم ها سوار ماشين اش شوند/ همه را چاقو چاقو مي كرديم + تصوير و فيلم

اين پسر مادرش را مي برد تا خانم ها سوار ماشين اش شوند/ همه را چاقو چاقو مي كرديم + تصوير و فيلم

0
1 279
کد خبر: 29258
میار: پسري كه به همراه دو دوست و مادر و پدرش باند سرقت هاي خشن از شهروندان تهراني علي الخصوص خانم ها را در پوشش مسافركش تشكيل داده بودند، با تلاش هاي كارآگاهان پايگاه نهم آگاهي تهران بزرگ بازداشت شدند.



به گزارش میار، هفتم ارديبهشت ماه سال جاري بود كه زني بعد از مراجعه به ماموران انتظامي در محدوده جنوب تهران اعلام كرد توسط چهار سارق خشن مورد سرقت قرار گرفته است. اين خانم در اظهاراتش عنوان داشت: در افسريه تهران سوار يك خودروي مسافركش كه خانم ميانسالي نيز در صندلي جلوي آن نشسته و دو آقا در صندلي پشتي بودند شدم. در ميانه راه وقتي قصد تماس گرفتن با گوشي ام را داشتم خانم ميانسال از همان جلو چنگ انداخت و گوشي مرا قاپيد و به پسرش كه كنار من نشسته بود گفت سرم را زير صندلي ببرد. خيلي ترسيده بودم و با توجه به اينكه قمه و شوكر كنار من نگهداشته بودند هيچ تكاني نمي خوردم. آنها با استفاده از قيچي النگوهايم را بريدند و در ادامه گوشواره و طلاهاي ديگرم را برداشتند و همچنين رمز كارت عابربانك ام را نيز از من خواستند كه به آنها گفتم. حالا هم اس.ام.اس هايي از سوي بانك به من ارسال شده است كه نشان مي دهد آنها از كارت من خريدهايي انجام داده اند.
در ادامه تلاش هاي كارآگاهان پايگاه نهم آگاهي تهران بزرگ به جريان افتاد و با توجه به اينكه هيچگونه سرنخي از متهمان در اعمال مجرمانه شان نمانده بود، مدتي شناسايي متهمين وقت برد تا اينكه بالاخره كارآگاهان با انجام عمليات فني و پيچيده پليسي موفق به شناسايي هر پنج متهم پرونده شدند كه در ادامه مشخص شد سه تن از آنها اعضاي خانواده اي شامل مادر، پدر و پسر و دو پسر جوان اعضاي باند نيز از دوستان پسر خانواده بودند كه اين افراد خشن، سرقت هاي زورگيري را انجام مي دادند.
بنابرگزارش پرونده، بالاخره يك ماه پيش پنج متهم طي عمليات هماهنگ پليسي هنگامي كه در خانه بودند با هماهنگي هاي قضائي بازداشت و روانه بازداشتگاه آگاهي تهران بزرگ شدند و در آخر با توجه به مدارك و ادله موجود در پرونده لب به اعتراف گشودند.
در ادامه از متهم 30 ساله پرونده و سردسته باند بازجويي شد كه در اظهارات خود عنوان داشت:‌ من و دو تن از دوستانم كه بازداشت شده اند با يكديگر تصميم به تشكيل اين باند گرفتيم، من خودم اعتياد داشتم و براي تامين هزينه مواد مخدر مصرفي ام دست به چنين كاري زدم. از بهمن ماه سال گذشته با همديگر سرقت مي رفتيم درحاليكه چون هر سه مرد بوديم هيچ مسافر زني سوار ماشين مان نمي شد و به اين شكل پول زيادي دستمان نمي آمد. به خاطر همين در ادامه تصميم گرفتيم يك زن به گروه اضافه كنيم و از آنجا كه مادر من نيز در تامين هزينه مواد مخدر مصرفي اش مانده بود به همراه پدرم كه او نيز مانند مادرم اعتياد داشت به گروه اضافه شدند. بيشتر مواقع چهار نفري سرقت مي رفتيم و مادرم كه از اوايل امسال به گروه ما اضافه شده بود در صندلي جلو به عنوان مسافر زن مي نشست تا زن ها نيز به ما اطمينان كنند. بيشتر خودروهاي به كار رفته در سرقت هايمان نيز سرقتي بود و ابدا فكر نمي كرديم كه به زودي بازداشت خواهيم شد.
در ادامه متهمان ديگر نيز تمامي اظهارات متهم اول پرونده را تاييد كردند و عنوان داشتند از اوايل امسال تنها از خانم هاي جوان كه حتما طلا و جواهر با خود داشتند سرقت و در همه سرقت ها نيز از اسلحه هايي مانند چاقو، شوكر و قيچي استفاده مي كردند.
سرهنگ كرم يوسفوند، رئيس پايگاه نهم آگاهي تهران بزرگ در انتها با اعلام اين خبر بيان داشت:‌ تا به الان براي متهمان بيش از 20 شاكي شناسايي شده است و با توجه به اينكه احتمال مي رود سرقت هاي اين افراد بيشتر از اين تعداد باشد، با هماهنگي هاي قضائي دستور انتشار تصوير متهمان نيز صادر شده است و تصاوير چهار تن از متهمان در اختيار رسانه ها قرار مي گيرد تا شكات در صورت شناسايي اين افراد به پايگاه نهم آگاهي تهران بزرگ در شهر ري، ميدان ساعي، خيابان آستانه مراجعه و شكايت خود را پيگيري كنند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید