دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » قتل بر سر مغول در خيرآباد ورامين!

قتل بر سر مغول در خيرآباد ورامين!

0
384
کد خبر: 28739

میار: پسر جوان که در دعواي خياباني دست به قتل زده بود، اعدام خواهد شد. 

به گزارش میار، بيست‌و‌هفتم آذرماه 96 درگيري چندپسر جوان در يکي از خيابان‌هاي خيرآباد ورامين به خون کشيده شد و در آن ميان پسر 22‌ساله‌اي به نام سجاد جان سپرد. در بررسي‌ها روشن شد، سجاد از سوي پسر ۲۰ساله‌اي به نام محسن مورد حمله قرار گرفته است و به اين ترتيب محسن بازداشت شد.

وي در بازجويي‌ها گفت: سجاد به‌خاطر چشم‌هاي بادامي‌ام مرا مغول صدا مي‌زد. چندبار به او تذکر داده بودم اما گوشش بدهکار نبود. آن‌روز هم بچه‌ها با من تماس گرفتند و گفتند بيا دور هم باشيم. دورهمي ‌در خانه محمد بود و وقتي به آنجا رفتم يكي از بچه‌ها با چاقويي درحال درست‌كردن جوجه‌كباب بود تا آنها را بپزد. وارد خانه كه شدم سجاد دوباره مرا مغول صدا زد كه من عصباني و با او درگير شدم. محمد گفت اينجا خانه من است و در اينجا درگير نشويد. سجاد يك آچار برداشت و با همان از خانه بيرون آمد كه من وقتي ديدم بچه‌هاي ديگر به دفاع از سجاد وارد دعوا شده‌اند ترسيدم، آنها مرا كتك مي‌زدند و من هم با همان چاقوي آشپزخانه كه بچه‌ها با آن جوجه مي‌بريدند ضربه‌اي به سجاد زدم كه رگش زده شد و از محل متواري شدم. آنها زياد بودند و من تنها از سر ترس و در دفاع از جانم چنين كاري را كردم.

او همچنين در زمينه مصرف مواد يا مشروب قبل از درگيري نيز عنوان كرد كه بچه‌مسلمان است و به چنين چيزهايي لب نمي‌زند. پس از تكميل تحقيقات، اين پرونده براي رسيدگي به شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران، به رياست قاضي عبداللهي ارسال شد و متهم در جريان آخرين دفاعيات از خود در جلسه دادگاه گفت: قبول دارم در دعوا چاقو در دست داشتم اما آن روز قبل از درگيري حشيش و يك‌سري مواد مخدر كشيده بوديم كه همين باعث شد من درحال خودم نباشم و اصلا متوجه خوردن چاقو به سجاد نشدم!

در انتهاي اين جلسه هيات قضايي وارد شور شدند و براي متهم راي به قصاص نفس صادر كردند كه عينا اين راي در ديوان عالي كشور مهر تاييد خورد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید