پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » مرگ فجيع تيام كوچولو پس از ربوده شدن توسط معتاد شيشه‌اي+ تصوير متهم

مرگ فجيع تيام كوچولو پس از ربوده شدن توسط معتاد شيشه‌اي+ تصوير متهم

0
507
کد خبر: 28302

میار: تيام كوچولو كه چندي پيش توسط يك معتاد كارتن خواب در خاك سفيد تهرانپارس ربوده شده بود هفته گذشته جسدش در خجير توسط نيروهاي هلال احمر كشف شد.

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از آخرين چهارشنبه ارديبهشت سال جاري و در جريان مراجعه خانمي نگران به كلانتري 144 جواديه تهرانپارس آغاز شد. خانم جوان مدعي بود فرزند چهارساله‌اش توسط يك زن شيشه‌اي ربوده شده و تنها شاهد اين ماجرا نيز برادر بزرگتر تيام است. برادر تيام مدعي بود:‌ براي بازي به كوچه رفته بوديم كه خانمي به سراغ من و برادرم آمد. او به ما گفت مادرتان گفته تيام را براي بازي به پارك ببرم، من قبول نكردم اما او به زور تيام را از من گرفت و به پارك برد تا با هم بازي كنند.

در ادامه پرونده‌اي در زمينه ماجرا تشكيل و با هماهنگي‌هاي قضايي پرونده‌اي در زمينه كودك‌ربايي در اختيار ماموران اداره يازدهم آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت تا متهم پرونده تحت شناسايي قرار بگيرد. ابتداي امر با هماهنگي‌هاي قضايي انجام شده دوربين‌هاي مداربسته نصب شده در محل بررسي و مشخص شد فرد آدمربا كه زني حدودا 34 ساله و معروف به رقيه در محله خاك سفيد تهرانپارس مي‌باشد، كودك را داخل يك كارتن گذاشته و با همان كارتن او را از محله خارج كرده است.

تحقيقات در پرونده جريان داشت تا اينكه متهم در خاك سفيد تهرانپارس توسط مادر تيام ديده شد و اين مادر نگران، رقيه را كه معتاد به شيشه مخدر و كارتن خواب است، به اداره آگاهي برد و در آنجا ماموران با هماهنگي‌هاي قضايي متهم را تحت بازجويي قرار دادند تا اينكه با گذشتن بيش از دو هفته، بالاخره متهم لب به اعتراف گشود و گفت: كودك را پس از ربايش براي فروختن به يك نفر به جاجرود بردم تا در ازاي آن مواد بگيرم كه در آنجا وقتي از كنار يك رودخانه گذر مي‌كرديم، پاي تيام سر خورد و در رودخانه افتاد.

اين در حالي بود كه متهم در روزهاي اول به كارآگاهان گفته بود تيام را دزديده و فروخته است. در ادامه كارآگاهان موضوع را به هلال احمر اطلاع دادند كه با كليد خوردن تجسس‌هاي گسترده براي اين موضوع، جسدي مربوط به كودكي خردسال دقيقا با قد و هيكل تيام و موهاي قهوه‌اي رنگ در خجير كشف شد كه شباهت زيادي نيز به تيام دارد. در انتها با دستور بازپرس واحدي جسد كودك براي تعيين علت اصلي فوت و آزمايش دي.ان.اي به پزشكي قانوني منتقل شد و پرونده براي پرده برداري از حقايق ماجرا در اختيار ماموران اداره دهم قتل قرار گرفت.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید