جمعه، 15 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اسلاید شو » دستگیری سارق زورگیر از اتباع افاغنه کلانتری 169 مشیریه+فیلم

دستگیری سارق زورگیر از اتباع افاغنه کلانتری 169 مشیریه+فیلم

0
1 306
کد خبر: 28033


میار: یک سارق زورگیر که به همراه دوستانش و با طعمه قرار دادن خانمی از تبعه های افغان در محدوده کلانتری 169 مشیریه سرقت می کرد دستگیر شد.
سرهنگ سیدامین موسوی پور در تشریح این خبر به نيك رو بیان داشت: از مدتی پیش خبرهای واصله به کلانتری مبنی بر این بود که سه سارق زورگیر با استفاده از خودروهای پرشیا و پراید سفیدرنگ و همچنین پرایدی طوسی رنگ از تبعه های افغان در محدوده گردنه تنباکویی سرقت می کنند.
رئیس کلانتری 169 مشیریه در ادامه با بیان اینکه تیمی ویژه از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری سارقان تشکیل داده شد گفت: این سارقان بیشتر از تبعه های افغانی که روزانه با استفاده از 35 الی 40 دستگاه اتوبوس از اردوگاه خارج می شدند تا به سمت کشورشان بروند سرقت می کردند که با حراست اردوگاه تبعه های افغانی هماهنگی های لازم به عمل آمد.
وی ادامه داد: بامداد گذشته بود که یکی از نیروهای حراست این اردوگاه با ماموران کلانتری ما از طریق سامانه 110 پلیسی تماس برقرار کرد و مدعی شد یک پراید سفید رنگ که سارقان زورگیر با استفاده از آن سرقت های سریالی شان را در این محدوده کلید می زدند مشاهده کرده است.
وی در ادامه بیان داشت: سریعا تیم عملیات کلانتری در محل حضور یافت و با مشاهده اینکه یک نفر از سارقان در محل حضور دارد و احدی از تبعه های افغانستانی را به شدت با استفاده از سلاح قمه همراهش مجروح کرده است متهم را زمینگیر و قبل از اقدام به فرار دستگیر کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: نیروی حراست اردوگاه نیز از سوی سارقان هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته بود که متهم تحت بازجویی قرار گرفت و بیان داشت با طعمه قرار دادن خانمی جوان، تبعه های افغانی را به میان درخت ها و بیشه زار می کشاندند و در آنجا از آنها سه نفره زورگیری می کردند.
وی افزود: در ادامه مجروح حادثه که در لحظه رسیدن ماموران کلانتری در حال درگیری با ماموران دیده شده بود تحت تحقیقات قرار گرفت و گفت: من در حال رفتن به کشورم بودم که سه سارق با استفاده از سلاح سرد به من حمله کردند و دو میلیون و 700 هزار تومان از من سرقت کردند.
وی ادامه داد: با مشخص شدن این موضوع، خودروی فرد زورگیر نیز که در محل جا مانده بود تحت بررسی قرار گرفت و مشخص شد پول شاکی که از وی سرقت شده بود در خودرو به همان مقدار دو میلیون و 700 هزار تومان موجود است.
سرهنگ موسوی پور در ادامه بیان داشت: شاکی دیگری نیز مراجعه و بیان داشت به همین شکل از سوی سارق هدف سرقت قرار گرفته است و سارقان موفق شده بودند از او مقدار 40 هزار لیر و چهار عدد گوشی به سرقت ببرند و شاکی دیگری نیز مدعی بود دو جفت گوشواره طلا که برای دختران دوقلویش خریداری کرده بود تا به کشورش ببرد متهم و دوستانش از او سرقت کرده اند.
رئیس کلانتری 169 مشیریه گفت: تحقیقات از متهم برای شناسایی و دستگیری متهمان دیگر پرونده نیز در جریان است و متهم 20 ساله که از مقام آوران کشوری در رشته  کاراته و ورزشکار حرفه ای می باشد، با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شد.

دسته بندی: اسلاید شو / جالب / فیلم
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید