دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » ماجراي عجيب تجاوز در گاوداري متروكه

ماجراي عجيب تجاوز در گاوداري متروكه

0
330
کد خبر: 27482

میار: دختر جواني كه از سوي مردي اغفال شده و در يك گاوداري متروكه راس ساعت 12 شب مورد تجاوز قرار گرفته بود با حضور در شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران به طرح شكايتي عليه مرد متجاوز پرداخت.

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از شانزدهم اسفند سال گذشته و در جريان مراجعه دختري جوان به ماموران انتظامي در محدوده پاكدشت آغاز شد. اين دختر در اظهارات خود به ماموران گفت: شب گذشته براي صحبت كردن با فردي كه به تازگي آشنا شده بودم در يك گاوداري متروكه قرار گذاشتم. او آقاي جواني بود و به من گفت كه مي‌خواهد مرا نيمه شب در آنجا ببيند و با هم در مورد آينده خود و ازدواج صحبت كنيم. با توجه به اينكه او صحبت از ازدواج به ميان آورده بود من هم خيلي سريع به او اعتماد كردم و گفتم اين همان مردي است كه مي‌توانم در زندگي به او تكيه كنم و به اين ترتيب شب گذشته براي ديدن او به گاوداري متروكه كه آدرس‌اش را برايم ارسال كرده بود رفتم. وقتي به آنجا رسيدم كسي غير از او آنجا حضور نداشت و همان لحظه با ديدنم به سوي من حمله كرد و با متوسل شدن به زور و ضرب و شتم مرا مورد تجاوز قرار داد و در حالي‌كه من قصد داشتم از اين اعمال او مانع شوم او همچنان مرا كتك مي‌زد. خيلي به هم ريخته بودم و بعد از اينكه توانستم از دست او رها شوم به خانه رفتم و به كسي از اعضاي خانواده‌ام چيزي نگفتم تا اينكه با در ميان گذاشتن اين موضوع با مادرم او به من پيشنهاد داد حتما بايد براي شكايت مراجعه كنم و من نيز به همين دليل براي طرح شكايت به اين محل آمده‌ام.

خيلي سريع پرونده‌اي در اين زمينه تشكيل شد و با صدور دستوراتي در اين زمينه توسط قضات شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران،‌ متهم نيز شناسايي و دستگير شد و به زودي با تكميل پرونده جلسه محاكمه مربوط به آن نيز در شعبه به رياست قاضي توليت برگزار خواهد شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید