دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » محاكمه مردي كه به دخترانش هم رحم نداشت+ تصوير

محاكمه مردي كه به دخترانش هم رحم نداشت+ تصوير

0
425
کد خبر: 27456

میار: مردي كه سه دختر خود را هدف تعرض قرار داده بود روز گذشته در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران پاي ميز محاكمه ايستاد

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از 23 خرداد سال گذشته و در جريان مراجعه خانمي به مركز بهزيستي در پيشواي ورامين آغاز شد. اين خانم تبعه افغان، از مددكار اجتماعي اين سازمان درخواست دارويي را داشت كه بتواند با آن شوهرش را نسبت به دختران خود بي‌ميل كند و در ادامه مددكار اجتماعي كه نسبت به ماجرا حساس شده بود براي پيگيري ماجرا به خانه اين زن مراجعه كرد و با تاييد اصل ماجرا توسط يكي از دختران خانواده، ماجرا به قاضي دادگاه كيفري يك استان تهران اعلام شد.

دختر نوجواني كه در گفت‌‌‌وگو با مددكار اجتماعي،‌ ماجراي تعرض پدر به خودش را تاييد كرده بود به قاضي پرونده گفت: يك شب كه خوابيده بودم پدرم با چاقو به سراغ من آمد و با تهديد خواست كه مرا مورد تعرض قرار بدهد. من كه از او خيلي ترس داشتم نتوانستم كاري كنم و او نيز جلوي دهانم را گرفته بود. صبح روز بعد از تجاوز ماجرا را به مادرم گفتم اما او اهميتي نداد و وقتي ماجرا را با دو خواهرم كه ازدواج كرده‌اند در ميان گذاشتم آنها نيز گفتند از ما كاري ساخته نيست چراكه قبل از تو ما نيز هدف سناريوي شوم پدرمان قرار گرفته‌ايم و حتي مادر نيز نتوانسته بود به ما كمكي كند.

به اين ترتيب تحقيقات براي مشخص شدن حقايق كليد زده شد و با توجه به حساسيت موضوع، متهم بازداشت و به اداره آگاهي براي انجام تحقيقات روانه شد. متهم در تمامي مراحل بازجويي منكر اتهام انتسابي بود و مي‌گفت دخترانش را به شدت دوست دارد و چنين صحبت‌هايي كه نسبت به او بيان شده تهمتي بيش نيستند. با اين وجود قضات دادگاه دستور رسيدگي‌هاي بيشتر در اين زمينه را صادر كردند تا اينكه تمامي تحقيقات مويد صحبت‌هاي دختر نوجوان شد. تحقيقات از دو دختر متهم انجام شد كه آنها همه ماجرا را تاييد كردند و گفتند چون ازدواج كرده‌اند و دوست ندارند زندگي‌شان از هم بپاشد قصد شكايت كردن ندارند. در ادامه تحقيقات از يكي از دامادهاي متهم انجام شد كه وي نيز ادعا كرد بعد از ازدواج با همسرش متوجه شده است او باكره نبوده و با تجسس از وي فهميده كه پدرش اين بلا را سر او درآورده است.

به اين ترتيب تحقيقات تكميل شد و روز گذشته در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي محمدباقر قربانزاده جلسه محاكمه متهم تشكيل شد. اين مرد 54 ساله زماني‌كه در جايگاه قرار گرفت مدعي شد هيچ كدام از ادعاهاي انتسابي به خود را قبول ندارد و همه آنها تهمت هستند و همچنين مدعي شد او تمامي دخترانش را دوست دارد و با آنها تا به‌حال كار غير شرع و غير عرفي نكرده است.

در ادامه با توجه به اوضاع و احوال متهم، قضات دستور بررسي سلامت و صحت رواني او را در پزشكي قانوني صادر كردند و حكم اين پرونده نيز بعد از صدور گواهي پزشكي قانوني در زمينه سلامت رواني متهم صادر خواهد شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید