یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حامی گمشدگان » يك‌سال از گم‌شدن عباس گذشت/ فرزندانش چشم به راه او هستند+‌فيلم

يك‌سال از گم‌شدن عباس گذشت/ فرزندانش چشم به راه او هستند+‌فيلم

0
1 332
کد خبر: 27449

میار: حالا يك سال از گم‌شدن عباس مي‌گذرد، او 34 سال سن داشت كه گم شد و حالا 35 ساله شده است، پدر و مادرش سخت چشم به راه او هستند و يك چشم‌شان آه است و چشم ديگرشان خون اما هنوز از او خبري نيست.




به گزارش پايگاه خبري نيک رو؛ رسيدگي به اين پرونده از 23 ارديبهشت سال گذشته و در جريان اعلام يك فقره پرونده فقداني به ماموران انتظامي در محدوده پل كن آغاز شد. مردي كه اعلام فقدان كرده مدعي بود: پسرم از خانه‌شان خارج شده و هيچ كس از او خبري ندارد در حالي‌كه تلفن‌اش نيز خاموش است. او عباس نام دارد و سابقه نداشت كه به يكباره و بدون خداحافظي خانه را ترك كند.

به اين ترتيب ماموران وارد عمل شده و با توجه به خروج فقداني با خودروي خود از خانه، ابتدا دستور توقيف خودرو‌اش را دادند كه اين خودرو نيز در همان اتوبان تهران كرج كشف شد.

با اين وجود خبري از عباس در خودرو نبود و با توجه به محل كشف خودرو كه در حوالي پاتوق مصرف كنندگان و فروشندگان موادمخدر بود ظن اينكه عباس قرباني سارقان خرده پا يا موادفروشان مستقر در پاتوق شده باشد زياد شد اما از اين بابت هيچ نتيجه‌اي عايد ماموران نشد و به اين ترتيب ماموران سراغ تماس‌هاي عباس رفتند. از اين راه نيز هيچ متهمي تحت شناسايي قرار نگرفت و مشخص شد تلفن عباس آخرين بار در محدوده منزل خودش، رديابي شده است كه با اين وجود باز هم سرنخي براي كشف اين پرونده پيدا نشد.

حالا يك سال از اين كليد خوردن تحقيقات دستگاه قضايي و انتظامي در زمينه اين پرونده مي‌گذرد و همچنان پرونده در شعبه هشتم دادسراي امور جنايي مفتوح است و ماموران اداره يازدهم مسئوليت رسيدگي به موضوع را دارند. پدر و مادر عباس نيز با حضور در دفتر روزنامه هفت صبح از دستگاه قضايي و انتظامي كه همچنان به دنبال ردي از پسرشان هستند تشكر كردند و از بي‌قراري‌هاي فرزندان عباس توضيح دادند.



مادر عباس در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سال گذشته در شهريور ماه براي عباس جشن تولد گرفتم و فرزند پسرش كه براي پدر خود خيلي بي‌تابي مي‌كند دائم به ما مي‌گفت چرا بايد فقط پدر من گم شود، مگر من چه كرده‌ام كه تنها بايد پدر من گم شود و هيچ كس هم نداند كه او كجا رفته است.‌گاهي اضطراب چنان بلايي سرش مي‌آورد كه او صبح تا شب نمي‌خوابد و گاهي مريضي‌هايي سراغش مي‌آيد كه حتي سابقه آن مريضي‌ها را نداشته است. از شهروندان خواستارم در صورت ديدن عباس با شماره تلفن 09367030291 تماس بگيرند و خانواده‌اي را از نگراني دربياورند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید