جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » اتفاق عجيب درست چند ساعت قبل از بازي با الدحيل/ كشف جسد زني وسط زمين تمرين تيم استقلال

اتفاق عجيب درست چند ساعت قبل از بازي با الدحيل/ كشف جسد زني وسط زمين تمرين تيم استقلال

0
306
کد خبر: 27227

میار: تصميم به خودكشي زن جواني قبل از بازي تيم استقلال با الدحيل، باعث ورود تيم هاي آتش نشاني و پليسي به زمين تمريني موقت استقلال شد.

به گزارش میار، حوالي ساعت چهار و نيم بعد از ظهر  روز جاري بود كه ماموران كلانتري 133 شهرزيبا در تماس با بازپرس كشيك قتل پايتخت در جريان خبر سقوط مرگبار زني به داخل كمپ تمريني استقلال در خيابان فردوس غرب تهران قرار گرفت.

به اين ترتيب تيمي از ماموران انتظامي و آتش نشاني در محل حادثه حضور يافتند و با كليد زدن تحقيقات اوليه توسط ماموران و با هماهنگي هاي قضائي، محل سكونت متوفي كه به داخل كمپ تمريني استقلال سقوط كرده بود، شناسايي شد كه آپارتماني پنج طبقه، دقيقا جنب اين كمپ تمريني بود.

به اين ترتيب ماموران به ساختمان محل سكونت وي مراجعه كردند و با بازجويي از شوهر متوفي متوجه شدند همسرش كه خانمي 37 ساله مي باشد، به افسردگي مبتلا بوده و عصر جاري با رفتن به پشت بام و قفل كردن در از داخل محل، خودش را از پنج طبقه به پايين پرتاب كرده است كه به دليل همسايه بودن با كمپ تمرين موقت باشگاه استقلال، در همانجا افتاده است.

براساس اين گزارش، تحقيقات در اين پرونده براي مشخص شدن زواياي پنهان ماجرا جريان دارد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید