یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » آزار و اذيت يك پسربچه در تهران با بهانه ترقه چهارشنبه سوري

آزار و اذيت يك پسربچه در تهران با بهانه ترقه چهارشنبه سوري

0
473
کد خبر: 26096

میار: پسر نوجواني كه براي خريدن ترقه پولي نداشت، راهي پارك محله‌شان شد و از سوي دو مرد شياد تحت آزار و اذيت قرار گرفت.

به گزارش میار، شب قبل از چهارشنبه سوري بود كه پدري نگران به كلانتري مراجعه و اعلام كرد پسرش از سوي دو مرد ناشناس كه بساط ترقه فروشي در پارك نزديكي محله‌شان داشته‌اند مورد آزار و اذيت قرار گرفته است. اين مرد مدعي بود پسرش براي خريد ترقه به پارك رفته بود و‌ آنها به بهانه‌اي پسرش را داخل پارك كشانده و او را به زور آزار و اذيت مي‌كنند.

در ادامه با دستور بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران، تلاش‌هاي پليس براي دستگيري متهم اصلي به جريان افتاد و بالاخره يكي از متهمان كه 20 ساله بود دستگير شد. اين مرد مدعي بود: من با متهم ديگر پرونده سر بساط ترقه فروشي ايستاده بوديم كه پسر نوجوان آمد و ترقه‌ها را قيمت كرد اما از آنجا كه پول نداشت ترقه‌اي نخريد. با اين‌حال دوستم او را گول زد و به او گفت ترقه‌هايي دارم كه در پارك پنهان كرده‌ام و بايد بيايي تا آنها را بدون دريافت هيچگونه وجهي به تو بدهم. 

اين متهم ادامه داد: پسر نوجوان كه حرف‌هاي دوستم را باور كرده بود به همراه او به پارك رفت در حالي‌كه من بالاي سر بساط ترقه فروشي ايستاده بودم. بعد از چند دقيقه دوستم بازگشت و گفت به شرط اينكه اجازه بدهد آزار و اذيتش كنم به او وعده ترقه دادم، تو هم اگر مي‌خواهي برو او را آزار و اذيت بده تا به او ترقه بدهيم. من هم وسوسه شدم و تحت تاثير اميال شيطاني تصميم به اين كار گرفتم و قرار بود به او ترقه بدهيم اما او كه از آزار و اذيت ناراحت شده بود بدون گرفتن هيچ ترقه‌اي به خانه‌اش رفت اما در كاري كه كرديم هيچگونه زور يا تهديدي نيز وجود نداشت.

به دستور بازپرس سهرابي متهم 20 ساله در بازداشت به سر مي‌برد و تلاش‌هاي پليسي براي دستگيري متهم ديگر نيز در جريان است. 

دسته بندی: انتظامی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید