جمعه، 15 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » كشف گاو شيرده از صندلي عقب پژو پارس سارقان+ فيلم

كشف گاو شيرده از صندلي عقب پژو پارس سارقان+ فيلم

0
1 405
کد خبر: 24876

میار: چهار سارق مسلح كه با استفاده از روشي خاص مبادرت به سرقت گاو‌هاي روستاي نهاوند مي‌كردند بالاخره با تلاش‌هاي بي‌وقفه و گشت‌هاي پليسي اين استان زمينگير و روانه بازداشتگاه شدند در حالي‌كه يك متهم اين پرونده نيز در مبارزه مسلحانه با پليس كشته شده است.




به گزارش پايگاه خبري نيک رو؛ از چندي پيش بود كه سرقت‌هاي سريالي احشام علي‌الخصوص گاو در محدوده نهاوند شدت گرفته بود. در اين پرونده افرادي از استان‌هاي همجوار نهاوند وارد روستاها مي‌شدند و دست به سرقت‌هاي سريالي و مشابه مي‌زدند.

يك منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ما مي‌گويد: همين چند وقت پيش بود كه چند قاچاقچي احشام نيز گرفتند. قاچاق احشام بيشتر با استفاده از نيسان انجام مي‌شود اما بحث سرقت متفاوت است. در بحث سرقت نيز پليس نهاوند خوب عمل كرده و چيزي كه خاطر من مي‌آيد دو بار ديگر نيز سارقان احشام را بازداشت كرده بودند اما اين سارقان حرفه‌اي بودند و به هيچ عنوان دم به تله نمي‌دادند. براي مثال آنها با استفاده از خودروهاي سرقتي يا خودرو با پلاك سرقتي اقدام به اين كارها مي‌كردند. نيمه شب گذشته (سه‌شنبه) نيز آنها قصد داشتند از روستاي دهنو سرقت كنند كه شناسايي و دستگير مي‌شوند.

دستگيري سارقان مسلح

سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی نهاوند با اعلام خبر سرقت مسلحانه احشام در نهاوند كه ۴ کشته و مجروح بر جای گذاشت،گفت‌: صبح ديروز۴ سارق وارد روستای دهنو ‌بخش مرکزی نهاوند شدند و با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو پارس پلاک جعلی قصد داشتند احشام را سرقت کنند. پلیس این افراد را تحت تعقیب قرار داد که بعد از طی مسافتی طولانی اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سمت پلیس کردند که با اقدام متقابل پلیس در کوهستان‌های روستای فارسبان خزل یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. يكي از سارقان نيز متواري شده بود كه او نيز در كوه‌هاي استان دستگير و روانه بازداشتگاه شد. از سارقین تعدادی پلاک سرقتی، دستگاه‌های قفل بری، کارت شناسایی جعلی‌، یک قبضه سلاح گرم و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد. همچنین از خودروی سارقین یک عدد گاو شیرده که در عقب خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

شيوه عجيب سارقان

وي در مورد شيوه سارقان مي‌گويد: آنها با خودروي خود وارد روستا مي‌شدند و با استفاده از يك مرغ مسموم ابتدا سگ را كه محافظ محل بود بيهوش مي‌كردند يا اينكه مي‌كشتند. آنها بيشتر زمان نيمه شب را كه بيشتر اهالي روستا خواب بودند براي سرقت استفاده مي‌كردند و البته از مدتي پيش‌تر نيز مكان را شناسايي كرده بودند و اينطور نبود كه به يكباره تصميم به سرقت بگيرند. نيمه شب گذشته (سه‌شنبه) نيز آنها با استفاده از اسلحه و فشنگ و مرغ مسموم به محل آمده بودند كه حين سرقت بالاخره پليس آنها را شناسايي مي‌كند و وقتي كه مي‌خواستند اولين گاو را ببرد با آنها به تعقيب و گريز مي‌پردازد. درواقع اين افراد ابتدا به سراغ روستا آمده و بعد از اينكه به طويله مورد نظرشان مي‌رسيدند، دانه دانه گاو‌ها را سوار خودروي سواري خود در صندلي عقب مي‌كردند و به اين شكل همه گاو‌ها را از نهاوند بيرون مي‌بردند كه دزدان ديشب نيز قصد داشتند گاوها را به شهرستان خودشان يعني لرستان ببرند اما موفق نشدند و پيش از هر اقدامي پليس آنها را دستگير كرد.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو / فیلم
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید