دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » متهم پرونده تجاوز به زهرا نويدپور تبرئه شد/ چه كسي پشت پرده مرگ او بود+ تصوير

متهم پرونده تجاوز به زهرا نويدپور تبرئه شد/ چه كسي پشت پرده مرگ او بود+ تصوير

0
767
کد خبر: 24873
میار: پرونده جنجالي ترين زن ايراني سال، كه با مرگش به مطرح شدن همه شايعات پيرامون خود و ادعاهايش پايان داده بود، در شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي بابايي با حضور يك قاضي مستشار رسيدگي شد.
به گزارش میار، سال گذشته زهرا نويدپور در مراجعه به دادگاه كيفري يك استان تهران ادعاي عجيبي را مطرح كرد. او مدعي بود مردي از اعضاي مجلس شوراي اسلامي ايران به وي تجاوز كرده است.
به گزارش میار، با ارجاع پرونده اين زن به شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران تحقيقات ابتدايي در اين زمينه آغاز و متهم به دادگاه فراخوانده و بازجويي شد اما وي منكر تجاوز به اين زن بود و اصلا داشتن يك دفتر در محل ادعايي خانم جوان را منكر شد. بنابراين گزارش زهرا نويدپور ادعا كرده بود در دفتر شخصي متهم مورد تجاوز قرار گرفته است.
 شاكيه (زهرا نويدپور) در شكواييه خود مدعي تجاوز از سوي اين نماينده بود و حتي با رسانه هاي خارجي به مصاحبه پرداخت و در زمينه تجاوز جزئياتي را نيز به اين رسانه ها ارائه كرد كه در اينجا قابل ذكر نمي باشد. زهرا نويدپور مدعي بود از سوي متهم بارها مورد تهديد قرار گرفته و حتي نامه اي نيز به قاضي شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران نوشته است.
براساس تصويري كه از اين نامه در رسانه ها منتشر شده اين زن مدعي است خودش به همراه فرمانده سپاه ملكان مورد تهديد قرار گرفته اند و افرادي ناشناس تهديد كرده اند در صورت پس نگرفتن شكايت، او و فرمانده سپاه ملكان را به فجيع ترين شكل ممكن خواهند كشت.
متهم با قرار وثيقه آزاد و شاكي همچنان مدعي تجاوز بود تا اينكه در اخبار واصله و منتشر شده در رسانه ها، مشخص شد زهرا نويد پور، سال جاري با استفاده از قرص برنج خودكشي كرده است اما خب اتهام تجاوز از آن دست اتهاماتي نبود كه دادستاني و مقام قضائي بتوانند از آن بگذرند چراكه در اين نوع پرونده شكايت شاكي خصوصي تنها موثر نبوده بلكه مدعي العموم نيز از جانب خودش شاكي پرونده مي باشد.
به گزارش میار، با توجه به اين موضوعات بالاخره پرونده چند روز پيش در شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي بابايي مورد بررسي قرار گرفت و قضات شعبه براي صدور راي از جنبه عمومي، وارد شور شدند تا براي متهم تصميم گيري كنند. براساس اين گزارش، قضات شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران بنابر مدارك موجود در پرونده، متهم را از تجاوز مبرا دانستند و اتهام وي را به رابطه نامشروع دون زنا تقليل دادند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید